Jemig wat een verschil!!!

Hoi hoi

Afgelopen zondag is ons nichtje geboren. (van iemand hier op het
forum ook nog....haha mijn schuld) We kijken nu iedere dag braaf
of er al nieuwe foto's op de website staan en zien zo keer op keer
wat een verschil dat al is! Zij is nog zo mini (maar 1 cm kleiner dan
Stef toen hij geboren werd...) en Stef lijkt al zo groot! We hebben
ook eens de foto's teruggekeken en het is echt al een wereld van
verschil! Wat gaat het hard! Alle cliche's zijn waar!! Hebben jullie
dit nou ook?

Liefs Annet

Ja hier ook. Tyche woog bij de geboorte 2790 gram dus redelijk ligt. En nu is ze al over de 6 kilo. Ook had ze bij de geboorte een vrij smal gezichtje. En nu zo'n lekkere bolle toet. Het gaat echt heel heel snel man!! Zucht!

Groetjes Kirsten

Oja en proficiat met de geboorte van je nichtje!!

Ja heel herkenbaar.
Eind november hadden we foto's gemaakt voor een kerstkaart, we vonden toen we ze gingen versturen dat Yoëll alweer veranderd was.
Maar wel leuk om te zien dat het een echt ondeugend ventje begint te worden.
Zaterdag zei ik nog; hij gaat als hij groter is heel vaak de onderste traptrede zien als hij weer eens ondeugend is. hihihi

Groetjes Pauline

Wat gaat dat waanzinnig snel hé ,maar ik moet ook zeggen dat ik dat wel leuk vind.
Gewoon om te zien wat die kleintjes allemaal kunnen in zo'n ontzettend korte tijd.
Linde is mijn tweede meisje dus ik verheug me ook enorm op de toekomst omdat het allemaal nog zoveel leuker gaat worden.
Alleen zit Roos 15-04-2003 nu enorm in een decemberdepressie/pubertijd.
Maar ook dat zal wel overgaan misschien dat ik nu stiekem nog meer van Linde geniet, die is altijd vrolijk en lacht -slaapt helaas wel erg weinig- de hele dag.
Geniet lekker van jullie kindjes.

Groetjes Danielle

hoi hoi

gefeliciteerd!!

enne idd ook ik heb zoiets jeetje wat wordt sophie alweer groot en dan zeggen mensen die haar niet kennen... ohh wat een lief kleintje.... hihihihihi

ik ben laatst op kraamvisite geweest en toen had ik ook zoiets .. van jeetje oh wat is dat meisje klein vergeleken met sophie en dan kijk je de foto van sophie terug en dan zie je hoe klein ze ook is geweest............

het gaat idd erg snel.. alle cliche's zijn waar!!

liefs tobi

erg he haha laastst was ik op het cb en lag marek tussen 2 (ook nog te vroeg geboren) baby's in nou dan heb je echt het gevoel dat je een reuze baby hebt haha..
Vind het ook wel leuk als mensen tegen je zeggen och wat een kleintje dan heb je weer even het gevoel dat hij toch nog iets kleiner is dan je denkt want het gaat inderdaad erg hard ......

groetjes mira mv marek 27 08 2006

Ja ik vind het ook zo snel gaan. Renske krijgt ook al een dikke kop, haha. Mijn ouders zien Renske niet zo vaak, een keer in de 2 weken, wonen 150 km bij ons vandaan dus die zien het helemaal dat het zo hard gaat. Ik stuur wel iedere week even filmpjes naar ze toe zodat ze wel even bij blijven, haha.

ik vind het ook zo hard gaan. sommige baby's die ik nu zie zijn zoooo klein en dan vind ik mijn jochie echt al een reus haha.
terwijl als hij zichzelf helemaal oprolt ook nog heel klein kan zijn!
hij is nu in 3/5 maand tijd ook al meer als 10 centimeter gegroeid!

Terug
Bovenaan