A
Anoniem
Guest
Hoe bedoel je mijn lichaam is in de war. afgelopen nod 1 dag overtijd (wat ik dus nooit ben). nu waarschijnlijk mij ei afgelopen vrijdag gehad ipv normaal wat ik gewent was na 14 dgn. maar ook helemaal geen slijm of iets wat nu dus begint te komen.......Snap er geen snars meer van. Zo kan je toch nooit rustig zwanger worden omdat je niet weet wanneer wat is......zucht
Maar we klussen wel gewoon om de dag, dus misschien wie weet. nog ongeveer 2 weken wachten en dan zien we wel weer verder. Ik had eigenlijk gehoopt dat we op mijn zoontje zijn 2e verjaardag wat leuk nieuws te vertellen hadden, maar dat ziet er denk niet in......
Mijn ei deed trouwens verschrikkelijk veel zeer deze keer en de vorige keer ook maar iets minder. ik voelde het helemaal onderin.
Bedankt weer voor het luisterend lezen!
Liefs
Nanny
Maar we klussen wel gewoon om de dag, dus misschien wie weet. nog ongeveer 2 weken wachten en dan zien we wel weer verder. Ik had eigenlijk gehoopt dat we op mijn zoontje zijn 2e verjaardag wat leuk nieuws te vertellen hadden, maar dat ziet er denk niet in......
Mijn ei deed trouwens verschrikkelijk veel zeer deze keer en de vorige keer ook maar iets minder. ik voelde het helemaal onderin.
Bedankt weer voor het luisterend lezen!
Liefs
Nanny