jemig!

A

Anoniem

Guest
Hoe bedoel je mijn lichaam is in de war. afgelopen nod 1 dag overtijd (wat ik dus nooit ben). nu waarschijnlijk mij ei afgelopen vrijdag gehad ipv normaal wat ik gewent was na 14 dgn. maar ook helemaal geen slijm of iets wat nu dus begint te komen.......Snap er geen snars meer van. Zo kan je toch nooit rustig zwanger worden omdat je niet weet wanneer wat is......zucht
Maar we klussen wel gewoon om de dag, dus misschien wie weet. nog ongeveer 2 weken wachten en dan zien we wel weer verder. Ik had eigenlijk gehoopt dat we op mijn zoontje zijn 2e verjaardag wat leuk nieuws te vertellen hadden, maar dat ziet er denk niet in......

Mijn ei deed trouwens verschrikkelijk veel zeer deze keer en de vorige keer ook maar iets minder. ik voelde het helemaal onderin.

Bedankt weer voor het luisterend lezen!

Liefs
Nanny

Hai Nanny,

Irritant hé, dat lichaam van ons vrouwen?! En indd dat 'rustig' zwanger worden zit er bij de meesten van ons helaas niet in :-( Maar ik zou me niet teveel zorgen maken als jij en je man om de dag klussen, omdat zaad een aantal dagen kan overleven zou dat dus wel in orde moeten zijn maar goed....elke lichaam is anders en wij denken het ook al 15 maanden 'goed' te doen... Laat je niet ontmoedigen want wie weet heb je straks gewoon een knal positieve test in je handen!!

Ik ben zelf de afgelopen 2 rondes ook overtijd geweest, 1ste keer 1 dag en afgelopen ronde, 3 dagen. Dat heb ik 'normaal' gesproken ook niet dus helaas zegt dat ook niet zoveel!

Succes en sterkte met wachten! Liefs Lynn

Hoi Lynn,

Ik volg je verhaal inderdaad ook al even. heel vervelend hoor allemaal. Echt om gek van te worden. En dit is eigenlijk nog maar onze 2e ronde......en jij bent alweer bij 15! Vind het zo vervelend voor jullie. (op mijn zoontje hebben wij precies een jaar moeten wachten)

Helaas dat zorgen maken wil ik niet, maar lukt dat niet....ook weer zoiets vervelend van het vrouw zijn. Soms toch makkelijker om een man te zijn.

Jij succes bij de ha en de komende tijd.

Liefs,
Nanny

Lief van je maar weet je: het maakt niet uit of het de 2de of 15de of 30ste ronde is voor je 1ste, 2de of 3de kindje.....elke ronde is er 1 te lang! We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje dus schrijf maar lekker je gevoelens van je af en wij bieden allemaal een luisterend oor!

Sterkte en ik ga alvast voor je duimen! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan