jengel de jengel

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
annique is nou bijna 11 maanden (overmorgen)
en ze zit in een nieuwe sprong volgens mij.
jengelen en jengelen en jengelen oh ja en ook nog wat jengelen haha
zodra je haar aankijkt gaat ze lachen.
volgens mij is het echt uitproberen hoor, maar af en toe wordt ik er een beetje erg crazy van pfff
hebben meer kindjes dit? en wat doen jullie?
ik laat haar vaak even, vooral als ik zie dat het nep is.
zal er wel bij horen...
maar kan wel zwaar irritant worden, als het echt een hele tijd achter elkaar aanhoud.

oh ja en slapen jullie kindjes ook in de auto bij een lange autorit
gisteren moesten we van groningen naar nieuwegein ( 3 kwartier geslapen)
en toen van nieuwegein over amsterdam weer naar groningen ( niet geslapen)
ook al waren we pas om 22u thuis, madam is de hele terugrit wakker geweest.
vond het wel komisch want ze was verder wel prima te spreken.
thuis in bed sliep ze wel gelijk als een blok , en vanmorgen om half 7 wakker.
normaal 7.15 ..
fijne dag!!!
groetjes sandra

Als Kian in de auto zit en het is eigenlijk slaaptijd, dan heeft ie niet langer nodig dan 5 minuten hoor. Voor ik me om kan draaien van: "Schatje, doe je oogjes maar even dicht" Ligt meneer de directeur al in z'n troon z'n onderkin te showen.
Liefs Nelleke

Julian is overmorgen 11 maanden. Hij heeft volgens mij net een sprong genomen. De laatste dagen is hij weer een stuk rustiger en liever. Eten (brood dan voornamelijk) gaat stukken beter, inslapen gaat beter, alleen spelen in de box doet hij nu weer graag. Niet dat dit voorheen allemaal grote problemen waren, maar wat je zegt het jengelen, dat deed hij veel meer en dat is nu (bijna) voorbij.
Slapen in de auto doet hij vrij makkelijk. Maar als de zon fel is dan vindt hij dat niet fijn. De zon schijnt altijd wel ergens langs het zonnescherm en dan is het huilen. Zo'n lange rit als jij beschrijft zou Julian toch de meeste tijd wel slapen denk ik.
En van dat laat op bed en juist vroeger weer wakker herken ik wel (helaas), Dat was hier afgelopen weekend ook zo (balen...half 6 is echt veel te vroeg op zondagochtend)

Groetjes,
Ellen mv Julian

He gelukkig.....Ik ben dus niet de enige....
Ik wilde vandaag ook zo'n berichtje plaatsen...Erg toevallig dus!
Senna word ook volgende week alweer 11 maandjes...

Maar ze is me nu toch vervelend!!
De hele dag vraagt ze om aandacht...En als ze die niet krijgt...Dan is het huilen...En dat de hele dag.....VERSCHRIKKELIJK...

Einde van de dag ben ik kapot!!
Ze wil niet liggen...ze wil niet zitten....ze wil niet spelen...ze wil niet eten..
Noem het maar op....Soms kan ik haar achter het behang plakken...
Echt waar....Soms voel ik me daar best schuldig over....

Maar goed ik ben blij als het ' sprongetje' weer over is!

Groetjes Jacqueline

Hoi,

Wat een herkenbaar verhaal. Hier zijn er soms ook dagen dat ik nog geen stap kan zetten zonder dat Bram begint te jengelen. Bram is a.s. woensdag 11 maanden.
We zijn vorige week op vakantie geweest, samen met mijn zusje en zwager, en toen waren er natuurlijk altijd mensen om hem heen en heb ik er weinig van gemerkt.
Maar nu we weer thuis zijn...
Het komt vast wel weer goed, maar tot die tijd..

Groetjes van Dianne mv Bram

Tijn is eind deze maand 10 maanden, maar die vertoont precies het gedrag wat jullie omschrijven. Ik word er af en toe moedeloos van. Hij vertikt het om overdag te slapen, terwijl ik nu (6 weken zwanger) zo graag mijn ogen even dicht doe overdag.'s Nachts slaapt hij gelukkig wel goed. Ook het eten gaat niet super, hij is snel afgeleid en wil dan niet meer eten en bovendien wil hij alles zelf doen. Nou ja het gaat wel weer over, het is weer een begin van een nieuwe fase.

Groetjes Danielle (mv Tijn)

Owwwwwwwwwww ik wilde ook net eens hier gaan vragen of ik de enige was.....
We worden helemaal gek van Stef! Is niet aardig om te zeggen, maar hij is zooooooooo onhandelbaar! Echt, ik kan er niet lang meer tegen denk ik. Hij doet al een week niet anders dan huilen en boos zijn..... Ik wist niet dat het soms zó moeilijk zou zijn...

Er komen 2 tandjes door en Stef is ook verkouden, dus we weten niet helemaal zeker of het het sprongetje is, of een combinatie....Maar zwaar is het! Iemand die tips heeft??

Stom genoeg hebben we wel juist nu besloten om toch echt voor de 2e te gaan...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan