Jengelen, de hele dag!

<p>Hai mama’s,</p><p>Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen. Ik ben Angelique Brouwer en kom uit het mooie Groningen en ben sinds bijna 9 maanden mama van een prachtig jongetje. <br /><br /></p><p>Nu mijn vraag, mijn zoontje van 9 maand jengelt echt de hele dag. Zodra hij uit bed komt is die het na 5 minuten zat op de grond, in de box, op het kleed, op schoot. Hij wilt continu weer iets nieuws doen. Ik krijg hem maar niet tevreden, hij is alles zo snel zat. Heeft het gillen nu sinds een paar week ontdekt en daar begon het allemaal mee. Om alles gillen (hartstikke grappig natuurlijk stem ontdekken) maar man wat kan hij hard gillen, mn trommel vliezen doen er gewoon pijn van haha! Nu weet ik niet zo goed wat te doen, hij lijkt ineens de hele dag moe is de hele dag in zn oogjes aan t wrijven en wil niet gewoon even lekker spelen alleen.. Een maandje geleden zei ik vol trots tegen mn man Jayden (mn zoontje) heeft gewoon een half uur alleen in de box gespeeld zonder te piepen maar dat is sinds 2 week ineens helemaal weg... snap er echt niks van.. (nee geen tandjes, heeft er al 6, 2 onder en 4 boven, dus dat is het niet) Meer mama’s met een baby’tje die eigenlijk gewoon niks wilt & alleen maar de hele dag een beetje jengelt? <br /><br /></p><p>Liefs Angelique.</p>

Nee helaas niet herkenbaar,
Kon die toen die 5 maanden of vanaf 4 maanden zich zelf al vermaken? Of was fit toen al 
Ik zou hem toch laten  em maar doorzetten.
Is denk dan periode
En anders als je vanaf klein af aan hem heletijd op schoot nam of speel kan daat ook mee zijn

Zal wel een sprongetje zijn.
Mijn dochtertje is ook 9 maanden en merk dat ze ook veeeel variatie nodig heeft. Een tijdje spelen op een kleedje wordt ze snel zat. Veel verschillend ‘speelgoed’ (een pollepel ofzo is ook weer ff interessant). Ze vindt het ook leuk om in zo’n loopauto te zitten. Tijgeren kan ze sinds kort. Eigenlijk komt het erop neer dat ze meer wil dan dat ze nog kan en dat is frustrerend. Ze wil grote meid zijn en ook aan tafel zitten wanneer haar broer Aan tafel aan het kleuren is enzo, dus hop zij ook weer aan tafel. Het is ff flink aan de bak, maar een fase gelukkig! ?

Naja tis altijd al wel een jongetje geweest die veel aandacht nodig had, maar kon zich wel beter/langer vermaken dan wat ie nu kan/wil. Hij wordt zelfs boos en begint helemaal te schoppen met zn beentjes als ik hem in de box leg haha. En op de grond is het alleen maar kruipen naar de kattenbrokken hahah. Ja pak hem ook niet direct op als hij even piept, anders ben ik bang dat het alleen maar erger wordt. Heeft een nichtje van 10 maand, die hem super interresant vindt maar meneer vind er niks aan en moet er niks van weten..

Zal inderdaad wel een sprongetje/fase zijn. Af en toe gewoon laten jengelen. Ik ging vaak ook even de kamer uit, als ik dan (heel stil) terug kwam werd er wel ineens lief zelf gespeeld. 

Ja bij mij ook, ik zit er middenin. Mijn dochter is nu bijna 11 maanden en kan nu weer wat langer alleen spelen :p Voor ze 9 maanden was ook nooit geen piep, en toen ineens iedere 5 minuten wat anders nodig. Argh... ?
Gaat dus gelukkig vanzelf over maar het is wel een vervelende periode! Voor jullie beiden ;) succes

Terug
Bovenaan