<p>Hai mama’s,</p><p>Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen. Ik ben Angelique Brouwer en kom uit het mooie Groningen en ben sinds bijna 9 maanden mama van een prachtig jongetje. <br /><br /></p><p>Nu mijn vraag, mijn zoontje van 9 maand jengelt echt de hele dag. Zodra hij uit bed komt is die het na 5 minuten zat op de grond, in de box, op het kleed, op schoot. Hij wilt continu weer iets nieuws doen. Ik krijg hem maar niet tevreden, hij is alles zo snel zat. Heeft het gillen nu sinds een paar week ontdekt en daar begon het allemaal mee. Om alles gillen (hartstikke grappig natuurlijk stem ontdekken) maar man wat kan hij hard gillen, mn trommel vliezen doen er gewoon pijn van haha! Nu weet ik niet zo goed wat te doen, hij lijkt ineens de hele dag moe is de hele dag in zn oogjes aan t wrijven en wil niet gewoon even lekker spelen alleen.. Een maandje geleden zei ik vol trots tegen mn man Jayden (mn zoontje) heeft gewoon een half uur alleen in de box gespeeld zonder te piepen maar dat is sinds 2 week ineens helemaal weg... snap er echt niks van.. (nee geen tandjes, heeft er al 6, 2 onder en 4 boven, dus dat is het niet) Meer mama’s met een baby’tje die eigenlijk gewoon niks wilt & alleen maar de hele dag een beetje jengelt? <br /><br /></p><p>Liefs Angelique.</p>