Jengelig en kort lontje

<p dir="ltr">Hoi allemaal,</p><p dir="ltr">Mijn zoontje was de afgelopen tijd zo vrolijk en goed te pas, maar sinds afgelopen dinsdag veel aan het jengelen. Hij is over een week 9 maanden oud. Ik merk dat ik zelf hierdoor snel geïrriteerd ben. Zijn sprongetje zou volgens het oei ik groei boek nu juist net een week over moeten zijn... Zijn er moeders die dit herkennen op deze leeftijd? Hopelijk is dit tijdelijk en is hij snel weer zichzelf.</p>
 
Je moet rekenen vanaf zijn uitgerekende datum, niet zijn geboortedatum. Heb je dat gedaan?
Vervelend hé die sprongetjes...!
Succes! Straks in een keer is je vrolijke ventje weer terug, met allemaal nieuwe trucjes tot zijn beschikking :) 
 
Het oei ik groei boekje is fijn om te hebben he! Mijn dochter loopt op de sprongetjes 3 weken voor.. Iedere keer als ze anders is als dat we gewend zijn kijk ik erin en zou ze over drie weken de sprong 'moeten' krijgen. Ieder kindje ontwikkeld zich anders denk ik, de een heeft het wat vroeger of later en bij sommige kindjes merk je er veel of juist weinig van. 
 
Terug
Bovenaan