jengelig gedrag bij 6 maand

hoi,
mijn zoon is een half jaar, altijd rustig en vrolijk, mits hij de nodige slaapjes krijgt,
sinds een week kan hij zich niet zo goed meer zelf vermaken. eerder kon hij wel een half uurtje in de box, daarna nog ff in de wipstoel of op de grond met zo'n babygym erboven, hij vond het allemaal wel even leuk,
hij vermaakt zich nu niet meer even zelf en ik moet hem vermaken, doe ik dit niet dan gaat hij jengelen en op den duur heel hard brullen!! vervelend!!
ik heb de indruk dat er mischien tandjes aan zitten te komen, echter ik voel/ zie nog niks! verder is ie volgens mij niet ziek, geen koorts, niet verkouden.
hij lijkt zich ook wat te overstrekken als hij dan echt boos word, iemand een idee van de oorzaak?
laat het me weten!!
groetjes

hoi,

mijn dochter is nu 6,5 maand en ook hier al een aantal weken dit jengelige gedrag, zichzelf niet kunnen vermaken, constant met haar bezig moeten zijn, zij heeft ook last van haar tandjes ze kwijlt en sabbelt op alles en ook hebben ze rond de zes maanden een sprongentje dus daar kan het ook mee te maken hebben dit gaat vanzelf weer over, maar die tandjes tja dat duurt wel even helaas ze kunnen er heel veel last van hebben. dus zou zeggen veel sterkte voor de komende weken, dit geld ook voor mezelf trouwens

groetjes Bianca

hoi wat ook nog kan zijn is dat hij meer wil dan hij kan
bij ons was dat ook zo een hele tijd had Martin dat ie op een gegeven moment verveeld was en sinds hij kan tijgeren dus zichzelf redden is dat eigenlijk over wij hadden een groot kleed op de grond gedaan
ze beginnen nu meer dingen in zich op te nemen en willen ook gelijk heel veel

Lotte is nu 7 maanden kan zich ook sinds maand 6 niet goed vermaken. Ze wil graag alles zien en dat gaat niet goed op haar rug.

Gelukkig begint ze nu met zitten en ik ben samen met haar aan het rollen. In de hoop dat ze ook wat fysiek actiever gaat worden en wellicht binnenkort gaat proberen om te kruipen. Ze wil heel graag staan en springen, maar dat kan ik natuurlijk niet de hele tijd met haar doen. En dan wordt ze regelmatig erg boos.

Ik denk dat het meer daar mee te maken heeft. Lotte heeft trouwens nog geen tandjes en zie ook geen bobbeltjes, dus dat is het niet.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan