Jenke weet jij raadt?

Hoi Jenke en alle andere meiden!

lees sinds een aantal dagen weer eens op dit forum. Heb in 2002/2003 ook veel op het oude forum nog gezeten.
Wij waren toe bezig om zwanger te raken maar door mijn onregelmatige cyclus ben ik er via de gyn. achergekomen dat mijn schildklier te snel werkte. Hiervoor heb ik medicijnen gekregen. Sinds okt. 2003 heb ik dan ook een vrij regelmatige cyclus van tussen de 31 en 34 dagen gehad. Vanaf febr. 2004 is deze zelfs iedere 31 dagen.
Ik ben nu 4 dagen overtijd, al zeker wel 1,5 week tot 2 weken last van ongikrampjes. We hebben veel geklust.
Afgelopen vrijdag ( voor mijn nod 27 juni) dacht ik o nee, nu komt de ongi eraan...maar tot op heden niks. Heb ook geen andere klachten. Vorige week wel een aantl dagen last gehad van gevoelige tepels, op het moment niet echt meer... Zit nu ook weer met krampen/steken in mijn onderbuik! Ik heb al een test gedaan dinsdag, negatief......heeft er hier iemand een idee? Morgen maar weer testen? En Jen ke, jij had de zelfde symptomen meen ik en dus zwanger, van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!!

Groetjes Joni
 
Hoi ikke,

denk steeds als ik nu test wotdt ik toch ongi! Misschien een beetje raar, maar ik heb wel meer last van witte afscheiding, het voelt zeg maar als of er steeds wat uitvloeit. Sorry voor dit onsmakelijk berichtje,maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel. /het kan 2 kanten op, ongi of zwanger zucht...

Hoelang ben je al bezig? Of ben je al zwanger? In afwachting op je nod?

Groetjes Joni

 
Terug
Bovenaan