jenke

ik weet niet of ik het allemaal goed doe zo maar ik maak dus de hele tijd een nieuw bericht aan ik weet niet hoe ik je anders terug kan sturen.nou spaanend zeg ik vind het nu al spannend dat ik volgende maand al met folium begin aaaaaah!hihihi ben je er trouwens erg mee bezig of kan je ook wel aan iets anders denken lijkt mij moeilijk.het lijkt me zo byzonder een mensje van je vriend en jezelf heel gaaf.en suces he met klussen
 
Als je het bericht opent, kun je daar ook een reactie plaatsen. Dan komt ie onder de eerdere berichten te staan. (beetje moeilijk uitgelegd). Maar ik ben er heel erg mee bezig. Komt ook omdat je van alles voelt in je lijf en dus van alles denkt. Ik heb een zere buik, moet steeds naar de wc, en ik heb dat sterke rare gevoel. Maar ja, als het dan niet zo is, is de teleurstelling zo groot. Hoewel, we zijn net bezig, mag nog niet klagen!!
 
hoi hier ben ik nog ff ik weet niet of je er nog bent maar in ieder geval bedankt voor de tip hoe ik moet reageren!wie weet ben je nu al zwanger,je hoort toch vaak dat je het gelijk voelt dat je zwanger bent!?spannend voor je ik zal duimen
 
Terug
Bovenaan