Jenke

nou dan hoop ik dat het deze maand gaat lukken want vanaf november is toch al een eindje.
ik ben zelf 21 en pas een maand bezig en 5 juni mijn NOD laten we hopen dat de juni maand voor iedereen een gelukkige maand is.
heel veel succes liefs sandra
 
Hee Petra!!
Ik ben 30 en m'n vriend is 33. En hopelijk gaat hij me ook eens een keer vragen als ik zwanger ben :))))
Ik ben in april met de pil gestopt en sinds deze maand echt aan het proberen. Ik heb het geluk dat ik m'n eisprong kan voelen. Mar op het moment voel ik me alleen maar heel beroerd.
 
he jenke vraag jij je vriend toch hahaha mijn man wou eigenlijk dat onze eigen kinderen bruids meisje of jongentjes zouden zijn, we konden toch niet wachten we zijn 17.03.2004 getrouwd schitterende dag geweest. en ik ben 21 en mijn man 23 das nog lekker jong en we hebben een mooi huis en nu nog een kindje lijkt me fantastisch!!!! enne wel orgineel als jij hem vraagt!!
 
Hahahha, ik vrees dat ie dan nee zegt!!!! Het is echt zo'n type die dat zelf wil bepalen. Maaaaaar, hij laat af en toe wel wat doorschemeren. Dus ook op dat gebied moet ik geduld hebben!!!!!
 
Sandra,ik hoop dat dit jouw jaar wordt en trouwen en zwanger!
en Jenke;de mijne wilde eigenlijk dat ik hem vroeg,maar uiteindelijk hebben we het samen besloten,hij heeft wel met nieuwjaar een smsje gestuurd terwijl de familie erbij was,erg leuk en lief!
 
Terug
Bovenaan