Jenna alweer een maand oud vandaag!

Wauw wat gaat de tijd snel om. Ik weet nog wel dat het me die laatste weken ook niet snel genoeg kon gaan. Migraine, bekkeninstabiliteit, ja het hoord er allemaal bij misschien maar het zijn toch wel knap vervelende bijverschijnselen.

En nu? Zijn we alweer een maand verder en ben ik alles bijna vergeten.

Voor onze mama's die nog moeten. Kop op! Sterkte nog eventjes en zet 'm op. Voor je het weet zijn jullie ook weer een maand verder en alles bijna weer vergeten.

Ja de tijd gaat echt hard he. Mijn kleine meisje is alweer 2 weken en mijn agenda staat vol met alle mensen die willen komen kijken hahaha dacht ik lekker rust te hebben als ze er zou zijn. Niets is minder waar. Maar het idee dat ik over 8 weken alweer aan het werk moet staat mij heeeeeeellll erg tegen. Dat is iets wat ik niet had bij mijn andere 2 kinderen nu wel. Super roze wolk dus.
Geniet ze liefs Charlotte

Wat klinkt me dat als muziek in de oren dames! Lief dat jullie dat delen en de laatste dames ook nog even een hart onder de riem steken.
Hier gaat het nog aardig goed, maar zie een klein beetje op tegen volgende week, aangezien mijn klusjes in huis beginnen op te drogen. Maar goed dan zijn we al wel op volgende week dinsdag.
Liefs

Terug
Bovenaan