jenna krijgt EEN TAND!?

Ik ben niet zo heel erg actief op 't forum momenteel want we zijn hier druk aan 't verbouwen, maar dit MOET ik gewoon even met jullie delen..

2 dagen geleden begon Jenna ineens heel erg te kwijlen, toen zei ik uit de gek ' ze krijgt vast tanden ' .. Al was ik er van overtuigd dat dat helemaal nog niet kon, mijn oudste was een maand of 5 toen de eerste tanden kwamen en dat vond ik al vroeg!

Maar het kan dus wel, vanmorgen in bad kreeg ik een big smile, en toen ontdekte ik toch echt een doorkomend wit puntje van een tand onderin dat nog tandloze mondje

Das vroeg! Ze heeft er wel een beetje last van en is af en toe wat jengelig.. Maar nog steeds heb je er geen kind aan, zo'n heerlijk makkelijk meisje

Liefs

Hoe oud is ze nu dan? Zo zie je maar weer dat ieder kindje verschillend is. Heb het wel vaker gehoord hoor, dat kindjes als heel vroeg zijn met tandjes.

Succes met de verbouwing!

Ze is van 24 juni dus nu alweer bijna 2 maandjes! Maar vond het wel erg snel!

Bedankt dames! Ik begin per september als gastouder, heb me eigenlijk altijd te pletter gewerkt en nu kan het anders, vindt ik wel fijn! Even een poosje lekker thuis met de kindjes, als Jenna dan 4 jaar is en naar school gaat wil ik wel weer wat anders. Maar om die reden zijn we nu de hele tuin aan het verbouwen en er komt nog een slaapkamer bij dus druk druk druk

Terug
Bovenaan