@ jenneke (mamaliz)

he jenneke

Maar even hier een antwoord op je vraag.

we hadden Tess bij ons op de kamer liggen en dan slaap je toch al minder goed. Ook waren Nick en Tess allebei erg vroeg wakker en omdat ik het vervelend vindt dat de anderen ook wakker werden zijn jurgen en ik maar naar beneden gegaan met de kids. thuis laat ik Tess echt wel in haar bedje als ze vroeg wakker is dan gaat ze maar spelen met haar knuffels.

daarbij komt ook dat mijn schildklier te traag werkt, ik was goed ingesteld op de medicijnen maar tijdens de zwangerschap van Tess is het ontregeld en we krijgen het maar niet meer goed. Vorige week net weer omhoog gegaan met de medicatie. Dus daar komt het ook door dat ik zo moe ben.

maar erg lief dat je met me mee denkt.
liefs sandra

he wat vervelend, zoals je het vertelt ligt het dus vooral aan de medicatie...
en dat het zo lang duurt joh voordat het weer goed ingesteld is!

ik kan er zelf af en toe zo doorheen zitten dat ik me dan heel levendig voor kan stellen hoe jij (of iemand anders die vertelt moe te zijn) je dan voelt, gelukkig heb ik een vriend en schoonouders die geregeld even de zorg overnemen zodat ik even kan slapen, daar maak ik echt dankbaar gebruik van!

waar wonen jullie ook alweer, kan ik een keer op komen passen

liefs Jenneke

Ik zit er af en toe ook helemaal door heen hoor, ik kan dan merken dan ik minder kan hebben van de kids en daar baal ik dan ook weer van.
Tess wordt de laatste tijd weer veel wakker snachts en dan ga ik er uit (soms wel drie keer per nacht )
Jurgen wil er ook wel uit maar moet overdag veel autorijden en ik wil niet dat hij in slaap valt achter het stuur, ook kan hij als hij eenmaal wakker is moeilijk weer in slaap komen en ik slaap meteen weer. In het weekend doet hij het wel hoor.
We doen de kinderen ook wel eens een nachtje uit slapen maar ik knap ook gewoon niet op van bijslapen. Ook draai ik op mijn werk slaapdiensten en dan slaap je natuurlijk ook niet zoals thuis.

afgelopen weekend kon ik wel huilen zo moe was ik, ga je lekker een weekend weg met vrienden val je tegen 21.00 al in slaap op de bank. Ik kan daar zo van balen, ik wil ook gewoon lekker van de avond kunnen genieten.
He had niet door dat het me zo hoog zit.

Maar eh volgens mij wonen we niet bij elkaar in de buurt (geesteren) maar bedankt voor je aanbod. Er zijn genoeg mensen die wel willen opassen hoor maar het is moeilijk om toe te geven dat je niet supermama bent.

Liefs sandra

Hopelijk gaan de medicijnen snel aanslaan

Jeetje Sandra, wat vervelend............ En de combi van niet goed werkende medicijnen, met permanent gebroken nachten: dat is niet niks! Hopelijk gaat Tess snel weer beter slapen (en knapt ze echt op!!) en kom jij er ook weer bovenop.

Niemand is een supermama, we zijn ook maar gewoon mensen! En dat je lontje wat korter wordt door oververmoeidheid: niks menselijks is je vreemd dus... Meid, maak het voor jezelf niet te zwaar en leg de lat niet te hoog. Jij bent gek op je kinderen, je kinderen zijn dat op jou en dat je dat niet áltijd bent met een stralend humeur: wie wel??

Liefs
Susan

ps. en ik ben he-le-maal onder de indruk van je fotocollage, echt súper!

Terug
Bovenaan