Hoi Esther,
wat lief dat je dat vraagt! Ik was net van plan om een topic te openen, want ik ben even BOOS, BOOS en BOOS!!!
Het ging allemaal best goed tot afgelopen woensdag. Voor die tijd gingen we onze eigen gang, zaten elkaar niet in de weg, deelden normaal de zorg voor Ivar en hadden geen ruzie, soms was het zelfs gezellig!
Maar woensdag vertelde hij dat hij afgelopen zaterdag (mijn verjaardag) naar de sauna zou gaan met een ex van hem, waar hij nog steeds gevoelens voor heeft (dat is DE reden dat ik helemaal klaar was met hem en heb gezegd dat ik niet meer verder wil). Ik baalde natuurlijk gigantisch, ten eerste gaat hij dus met een vrouw naar de sauna (wilde hij eigenlijk al veel langer maar heeft hij tijdens onze relatie niet gedaan voor mij, het is 3 weken voorbij en hup hij grijpt zijn kans!), ten tweede dus met haar (zij is getrouwd en heeft kinderen, maar haar man weet van niks), en ten derde was het dus mijn verjaardag waar ik al helemaal geen zin in had nu. Gelukkig had ik al gepland om naar mijn familie te gaan met Ivar, dus ik was er niet. Maar vandaag thuis gekomen en ik ben nog steeds gewoon pisnijdig. Hij zegt overigens dat zij gelukkig getrouwd is en ja, zij heeft ook nog gevoelens voor hem maar doet er niks mee, ze zijn "goede vrienden".
Hij doet maar en doet maar nu hij zijn vrijheid terug heeft en houdt (in mijn ogen) geen rekening meer met me. Hij denkt daar uiteraard anders over, want de relatie is voorbij en hij heeft die aandacht nodig om onze breuk te verwerken. Overigens vertelde hij vanavond dat hij ook al weer op datingsites staat ingeschreven, om mensen te vinden om leuke dingen mee te doen. Geen relatie zegt ie, maar je dat hij uberhaupt behoefte heeft aan zoiets...
Pfff nou ik kan hem wel schieten, echt waar!
Dus op dit moment gaat het niet zo geweldig, ik moet echt weer mijn positie vinden in dit geheel, gelukkig ben ik morgen en woensdag aan het werk, kan ik even mijn zinnen verzetten. Verder blijf ik even zo ver mogelijk bij hem uit de buurt!
Liefs Jenneke