Jenneke

Hiya!

Zag dat je ook op het forum was nu......hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol?
Wilde je ff een hart onder de riem steken...ik denk aan je hoor.

Dikke amerikaanse hug voor Ivar :)

Ajuus, ilja

oh wat lief!!!

ja het gaat redelijk, vorige week was ik even heel boos (zie andere topic onder mijn naam van MAESTHER) maar inmiddels weer bekoeld want kan die energie beter ergens anders in steken.  
Het lastige is alleen dat ik nu (weer) begin te twijfelen. Ik snap echt niks van mezelf, hij kwetst me keer op keer en toch ben ik dan bereid het te vergeven, zo zit ik helemaal niet in elkaar! en ik weet gewoon dat ik vroeg of laat toch weer achterdochtig word etc etc. Dus het zou helemaal niet raadzaam zijn om het toch nog een keer te proberen, maar ik mis gewoon zo onze relatie, de vertrouwde dingen, een knuffel, sex enz enz.

Maar over het algemeen genomen voel ik me goed, mijn werk leidt me lekker af en ik kan gelukkig met veel mensen praten. Ivar doet het ook prima, het is gewoon een schatje, het is dat hij slaapt anders had ik m ff die knuffel gegeven hoor!

liefs Jenneke

Lieve Jenneke

Ik lees nu de berichtjes voor jou...en snap nu een opmerking die je bij mij maakte over het jaloers  zijn op mijn  mannen in een topic.
Ik had niet eerder gelezen dat je relatie niet goed gaat....
Wat ontzettend rot voor je.   Wat een moeilijke beslissing en wat verdrietig.
Mijn beste vriendin zit ook in zo'n soort twijfeling, wel of niet...
Ik merk dat zelfs ik daardoor van slag ben, dus ik kan mij bijna niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Zulke moeilijke beslissingen en ook heel bepalend voor de toekomst.

Heel veel sterkte bij je besluiten. Het lijkt mij zo ongeveer het moeilijkste in je leven dat je moet beslissen. Hou je haaks!

Liefs Pascal

Hiya Jenneke!

Nou in ieder geval goed om te horen dat je een hoop steun hebt, mensen met wie je kan praten.

Ik kan me de twijfel overigens helemaal voorstellen hoor. Het is ook een eng idee om er staks in je eentje voor te staan. Het is dan af en toe "makkelijker" om in een vertrouwde situatie te blijven hangen. Zelfs als je rationeel weet dat die situatie niet goed voor je is (ze hebben er hier een uitdrukking voor..."better the devil you know", het betekend zo iets als "beter het slechte dat je kent, dan een onbekend kwaad")
En ook al weet je dat je op de lange duur waarschijnlijk weer gekwets wordt dat betekend nog niet dat ineens al je gevoelens voor je man weg zijn.
Het lijkt er op dat hij hele andere normen en waarden heeft dan jij (qua relatie in ieder geval) en het is helemaal geen kwestie van schuld of dat hij slecht is of wat dan ook. Dit is kennelijk wie hij is, en jij kan besluiten dat dat niet bij jou past. Jullie hebben samen iets heel moois gemaakt, en who knows...wie weet was dat wel de rede dat jullie bij elkaar kwamen, en nu is het tijd om weer verder te gaan.
Hou je focus lekker op wat jij kan doen, en wat hij verder doet daar heb je geen controle over. In the long run is het dus ook nutteloos om je daar boos over te maken, zoals je zelf al zei...die energie kan je beter in andere zaken steken.

Hou je taai! ilja

Terug
Bovenaan