@jennie23

Grappig inderdaad :).
Ik woon in Terweijde, vlakbij buurtcentrum de Salamander.
Een andere vriendin uit Culemborg is ook in febr uitgerekend.
Misschien leuk om eens een keertje met z'n 3tjes af te spreken ;).

Moeheid is sinds week 10 ineens over (ben nu 14w4d).
Misselijkheid bijna niet gehad (behalve als ik iets te lang wachtte met ontbijten).

Is mijn 2e zwangerschap (dochtertje wordt eind deze maand 2), en net als de vorige keer vind ik tomatensaus (macaronisaus/pizza enz) vreselijk vies ;). Maffe is dat dat na de bevalling gelijk over was de vorige keer. Denk dat het te zout is ofzo....

Voor de rest niks te klagen.

Heb jij toevallig facebook? Dan kan ik je uitnodigen (heb zelf mijn account nogal dicht staan, dus ben ik niet echt te vinden :)).

Gr Marit

ja ik heb facebook, https://www.facebook.com/jennefer.vandenbrom.

voor mij is het ook me 2de zwangerschap.
mijn zoontje is in mei 1 jaar geworden.
van de eerste zwangerschap nergens last van gehad, en nu bij deze 2 weken lang erg misselijk geweest. toen de eerste week misselijkheid bezig was maar ff getest. nu is de misselijkheid al een week over, en heb ik alleen nog erg last van vermoeidheid maar hoop dat dat ook snel over is.

hoi meiden!!

ik ook zo brutaal om even in te breken vanaf "dec forum" ..sinds ik zwanger ben kijk ik eigenlijk bij elke nieuwe maand...omdat ik het zoooo fijn vind voor andere meiden/vrouwen / dames en dus jullie ook..als ik weer een blij berichtje lees van een nieuwe zwangerschap...

ik wou laten weten...dat ik ook in culemborg woon...sinds kort ook..sinds maart..op park beuagarde woon ik...

gr hilmar (dec mama's )

goedendag,

gezellig nog iemand uit culemborg,
o dat park ken ik daar hebben we zelf ook naar een chalet gekeken, wij wonen sinds juni in culemborg en bevalt ons er goed,
alleen de woning is aan de kleine kant hahaha dus alweer opzoek naar iets anders

Terug
Bovenaan