Jennifer succes!

A

Anoniem

Guest
Hoi Jennifer,

Ik weet niet of je dit nog leest vóór je eerste werkdag, maar ik wilde je nog even heel veel succes wensen (hoewel je dit helemaal niet nodig hebt!).
Een spannende eerste werkdag morgen, maar niet alleen voor jou, ook voor de kinderen! En die hebben het waarschijnlijk helemaal niet door dat je nieuw bent daar.

Laat je even weten hoe je eerste dag is gegaan??

Groetjes,
Ellen

He Ellen,

Lees ik net jou topic, had er ook al een voor haar geopend (nu vanochtend).... Handig van me!!!!

Nou Jennifer, we zijn dus benieuwd haha.

Groetjes
Susan

Nog even up...of ben je zo kapot van je eerste dag werken dat je geen puf meer hebt om te reageren?

Ellen mv Julian

Zo hee wat een eer zeg!!
Twee topics voor mij, echt heel lief hoor!!!

Heel erg lief Ellen dat je er ook een hebt geopend!!!
Ik zag die van Susan wat eerder dus daar staat het verhaal.

Maar ik ben idd wel erg moe van alle indrukken van vandaag. Mn man had het gister al voorspeld en ik nog van ach dat valt wel mee...zoveel zal ik niet doen, hoef nog geen les te geven dat gebeurd pas volgende week maandag. Maar hij heeft weer gelijk...ik ben best moe dus ik ga op tijd mn mandje in!!!

Trouwens nog iets...aankomende vrijdag is er een soort van uitje met de afdeling Zorg en Welzijn waar ik onder val....ik ben mentor van een groep...dus leek het me logisch dat ik met die groep mee zou gaan. Er was tegen me gezegd dat het een dagje sportschool zou zijn nee...mijn groep gaat klootschieten hahahhaha ben benieuwd!!!!!

liefs jen

Hoi hoi,

Ja het is vaak zo in een nieuwe baan he. Je doet eigenlijk nog niks, maar je bent bekaf van alle indrukken. Nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuw werk. Het is ook allemaal niet niks! En je mannetje de hele dag missen.
Maar over een paar weken zul je al merken dat alles wat makkelijker gaat, je hoeft niet meer zo te zoeken en je weet wie voor jou de belangrijkste mensen zijn.

En haha, klootschieten. Veel succes !

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan