Jens staat! Hoe is het bij jullie met staan?

Hallo allemaal,

Van de week schreef ik in een reactie op een ander topic nog dat Jens zich begon op te trekken en we benieuwd waren wanneer hij ging staan. Nou het is dus sinds een dag of 3 zover hoor. Hij staat overal waar maar iets is waar hij zich aan op kan trekken.
Hij is van 13 januari. Ik weet eigenlijk niet meer wat de gemiddelde leeftijd is om te gaan staan en wanneer mijn dochter er toendertijd mee begon. Jullie enig idee?
gr.Ing

hoi meid,

Gefeliciteerd met de nieuwe mijlpaal, begon me al af te vragen wanneer de andere kindjes ook gingen staan. Khe'shaun (20-01) loopt nu langs de tafel en bank en maakt het hele huis onveilig met zijn grijpgrage handjes. maar van tandjes of woordjes nog geen teken haha. Ik weet nog van mijn dochter dat ze met een maand of 8 pas ging staan.

groetjes en op naar de volgende stapjes.

Lou

Hoi,

Tijn stond zaterdag ineens in zijn bedje. Nu we het verder omlaag gezet hebben niet meer gezien. Voor mij mag ie nog even wachten hoor, het gaat al zo snel! Bovendien ben ik bang dat ie straks helemaal niet meer bij te houden is. Hij probeert te kruipen (lukt alleen op een mat) en tijgert in volle vaart door de kamer en inderdaad: krijgt van alles te pakken...

groetjes Natasja

Hier wordt er alleen nog maar gedraaid en achteruit gekropen en als ze op schoot zit wil ze alleen maar hoppen... ze wil nog niet op haar beentjes staan, dus van staan en zelfstnadig staan komt nog niets. Mijn kindje is van eind januari... ik vind trouwens wel dat jullie kindjes vroeg zijn hoor.... wel leuk trouwens...

Hoi
Dilan staat al een tijdje, maar hij heeft het zelf nog niet door. Hij is sterk genoeg in zijn beentjes, maar als ik hem los laat valt hij na een poosje om. Ook loopt hij (wel erg ongecontroleerd) als je hem vast houdt.
Groetjes Nurse

Apart he dat het zo wisselend is. Het cb gaf aan dat 11 maanden gemiddeld is mbt he staan dus dat Jens met zijn ruim 7 maanden erg vroeg is. Zolang we hem niet helpen of stimuleren kan het geen kwaad vertelden ze. Mette had qua tanden nog helemaal niks in deze fase en liep met 14 maanden zag ik in haar boek. Er is dus echt geen peil op te trekken. Ik vind het eigenlijk iets te snel gaan hoor. Waar is mijn baby gebleven?????

gr.Ing

Hoi meiden,

Noah is sinds deze week echt aan het kruipen (tijgeren kon hij al razendsnel) op handen en knieen, en vanavond trok hij zichzelf ook ineens op tot staan! Hij vind het zelf he-le-maal geweldig, staat er enorm bij te glunderen.
Nadat het hem voor de eerste keer gelukt was, was hij niet meer te houden en heeft hij het nog een keer of 20 gedaan, tot we hem uiteindelijk maar naar bed hebben gebracht ;-)

Groetjes 10e

Terug
Bovenaan