Jens zijn 1e pasfoto

A

Anoniem

Guest

Omdat we op vakantie gaan naar Frankrijk heeft Jens een pasfoto laten maken voor zijn 1e paspoort. Hij kon zijn ogen maar niet van de fotograaf afhouden en trok dan ook zijn meest appelige gezicht zo van wat ben jij aan het doen???

lfs ing

Hoi Inge,

Wat een mupke!
Wij hebben destijds met Sven ook een pasfoto laten maken toen hij 6 weken was of zo. Hij keek ook zooooooo grappig. Die foto staat nu nog in mijn paspoort. Als ze dat ooit gaan controleren, geloven ze nooit dat het Sven is. Maar ja, wat doe je eraan he?
Je hebt een prachtventje hoor!

Groetjes,
Maike

Hoi Ing,

Jens heeft wel keurig zijn mondje dicht zeg.... En wees eerlijk, een 'neutrale blik' heeft hij ook.
Toen Bas voor zijn pasfoto moest, wilde hij zijn mondje maar niet dichthouden. Hij had toen net 2 tandjes, maar die mag je dus niet zien op een officiële pasfoto. Die man vroeg eerst of ik niet tegen hem kon zeggen dat hij zijn mond dicht moest doen. 'Natuurlijk meneer... Hij luistert heel goed naar het commando "mond dicht"!'
Uiteindelijk hebben ze toen zijn tanjes weg gefotoshopt. Belachelijk toch!

Maar goed, Jens kan mee naar Frankrijk.

Groetjes, Karin

Ach zo schattig! Hij heeft in ieder geval een neutralen blik, je mag toch niet lachen op die foto's. Maar wat een schatje, heel veel plezier in frankrijk,
groetjes van Sonja

Wat een schatje!!
Ik moet nog pasfoto's laten maken van Famke.
Staat Jens bij jullie in je paspoort of heeft hij een eigen ID?

Groetjes Janneke

Hoi Inge,

Wat staat Jens mooi op zijn pasfoto, precies zoals het hoort voor een pasfoto in een paspoort, haha.
Toen Tara haar eerste pasfoto liet maken, schrok ze een beetje, dus haar wenkbrauwen staan een beetje omhoog :)

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan