Jente fietst zonder zijwielen!! (filmpje)

Hallo meiden,

Ben zo trots op mijn manneke dat ik het nu toch echt even wil delen met jullie!

Jente fietst

Hebben maar wel even een helmpje aangeschaft voor de veiligheid.

Hoop dat hij het doet!

Groetjes een trotse Fennie en kleine waaghals Jente

Jeetje mina zeg !!!!!!

Wat snel zeg !!!!
WAUW, ik sta d'r versteld van. Tygo kan zelfs niet op z'n driewieler, òf z'n tractor fietsen. Hij snapt de techniek gewoon niet. Hij denkt dat beide voeten tegelijk naar beneden moeten zeg maar. (leg ik dat goed uit zo?) Wij oefenen deze lente/zomer wel weer.

Maar dikke duim voor Jente hoor !!!!

Groetjes happyM.

Naaah jaaaaaa!! Wat knáp van Jente zeg, geweldig!

Hij is er écht vroeg bij (maar volgens mij is hij fysiek met alles wel snel toch? Lopen, zwemmen, van hoge glijbanen af en overal opklimmen....,ik meen me te herinneren dat ik wel vaker verbaasd heb staan kijken hoe snel dat mannetje van jullie is met dit soort dingen! Echt erg leuk om te zien.

Onze daredevil (not hahah) fietst net een half jaar zonder zijwieltjes (en was dus 4,5 toen ie het doorhad) en onze dame redt zicht prima op de fiets met zijwieltjes, maar het is nog niet in me opgekomen om ze eraf te halen hahaha. Hoe kwam jij daarbij om het wel te doen?

Groetjes
Susan

Hai Susan en de rest,

Jente is inderdaad niet erg traag, liep ook al zo vroeg (9,5 maand) los! Heb hem ook altijd laten klimmen en klauteren en ik merk nu hoe goed hij dat ook echt kan!

Dat fietsen zonder zijwielen ontstond per toeval: mijn moeder had voor Jente een fietsje met zijwielen gekocht voor bij haar thuis! Het waren alleen rot zijwielen (te kort) en hij viel steeds! Uiteindelijk zijwielen eraf gehaald en toen kwam de fiets bij ons in de schuur terecht. Hij zag hem en wilde er op fietsen, en dat deed hij, ha ha!

Vandaar dus zijn rare actie maar ben wel erg trots op hem!

Groetjes Fennie en Jente

Jemig Jente wat ontzettend knap!! Net als Gijs fietst Merijn hier ook pas een week of 4 zonder zijwieltjes! En ook hij is ruim 4.5 jaar! Nu fietst hij vol trots naar school en doet het erg goed! Het is nog een beetje eng met remmen, maar ook dat komt goed! En Siebe snapt net als Tygo de techniek gewoon niet!!

Ik vind het echt keigoed van je hoor!!

Groetjes Fonske

Wauw Jente! Jij gaat later vast bij een wielerploeg! Wat kun je al goed fietsen zeg!

Julian fietst sinds een paar weken ook goed, maar wel met zijwieltjes hoor. Maar de remtechniek is van beide wel hetzelfde, hopelijk weten ze nog voor de zomer hoe het echt moet !

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan