Jente ligt te brullen in bed!

Oh meiden, vindt het soms toch wel moeilijk om te doen wat goed is!
De vraag is dus ook wat is goed?

Jente heeft om 16.30 de borst gehad en nog even lekker op schoot gezeten nu ligt hij in bed vreselijk te brullen.
Ik moet nog even een wasje draaien en ik wil even wat koken voor mijn man, als hij straks thuis komt.
Maar mijn hart roept: ga hem halen, ga hem pakken!
Vindt dit soms zo moeilijk, wat moet ik nou doen? IK kan niet altijd met hem op de arm zitten, want dat is wat hij wil en dan het liefst met  mijn pink in zijn mond!
Ik kan niet heel de dag zo zitten!
Soms is hij nu even stil en dan hoop ik dat hij in slaap gaat vallen maar nee hoor, dan zet hij weer in en gaat brullen. Hij maakt zich dan ook zo kwaad dat hij het er echt warm van krijgt.
Het zou zo fijn zijn als mijn man ook eens thuis kan komen en geen krijsend kind hoort, dit gebeurd namelijk vaak juist op het moment dat mijn man moe thuis komt.
Verder is hij juist vaak ee heel tevreden ventje!

Zo nu ga ik even kijken want hij blijft erin!

Groetjes Fenneke

Nou en wie huilt er nu met een kleine Jente op de arm:  ik! Schuldig dat ik hem wel 20 minuten heb laten huilen.
Nu ligt hij op de arm, zielig na te snikken! Zo hard heb ik hem nog nooit horen gillen.
Wat zou er dan toch zijn he? Ik ga maar even lekker op de bank zitten.

Fenneke

Ja moeilijk he!
Ik laat die van mij altijd wel eventjes huilen. Maar inmiddels kan ik de verschillende huiltjes wel onderscheiden en als ik hoor dat ie echt overstuur raakt dan haal ik hem er ook uit. Als het gewoon een beetje mekkeren is laat ik hem wel liggen.

Maar eeh...dat van dat huilen als je man thuis komt.....ik heb gehoord dat heeeel veel kinderen tussen 17.00 en 20.00 die huil uurtjes hebben.
Is bij ons in ieder geval ook zo.

Niet echt een handig tijdstip omdat je man dan inderdaad net thuis komt, je wilt eten koken en even rustig met zn tweeen eten....dat gaat dan mooi niet door.

Heb zelf zo'n buikdrager. Daar stop ik hem dan in tijdens die zeikuurtjes, speentje erin  en dan is ie meestal wel stil.
Hoop wel dat het in de loop der tijd minder wordt.

Jij sterkte in ieder geval!

ps. die van mij is nu 6 weken.

Hi,

ik wou dat wesley maar een paar uurtjes huilde..
hier is het de hele dag feest, hij is vanaf half 9 vanochtend maar 2 uurtjes stil geweest, en heeft geslapen..meer niet..verder de hele dag gillen, gillen en nog maals gillen..ik weet het ook gewoon niet meer..
gelukkig slaapt hij snachts wel, logisch als je de hele dag zo wakker bent..dan kan ik ook gelukkig bij tanken, maar tis wel heel zwaar zo..

morgen is wesley precies een maand oud..iemand tips??

Liefs san

ja ze weten precies wanneer ze moeten huilen lijkt wel!
Merel huilt niet zo veel maar als het raak is...jawel tussen 18.00-22.00.
Gelukkig krijgen we haar steeds beter stil omdat we hebben gemerkt dat ze rustig word als je tegen haar gaat praten. (hele lulverhalen hangen we op...maar dan is het wel stil gelukkig)

Soms is haar bui ook tussen 12.00-14.00, dus altijd tijdens het eten.
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt continu met je kleine op je arm te zitten.
Ik vind het leuk om lekker te knuffen maar als ze gaat gapen, een paar keer dan, dan gaat ze naar bed hoor. Soms is het beetje mekkeren maar binnen 10 minuten is ze stil. Als er echt iets aan de hand is dan is het echt hard gillen na 10 minuten en dan ga ik ook kijken en laten merken dat mama haar echt niet vergeten is!

groetjes Elise

Ik ken dat. Vandaag heb ik het erover gehad met het cb en ik moet Jamie
15 min. aan 1 stuk laten huilen en dan pas mag ik gaan kijken. Ik tel
de seconden af hoor. Maar hij valt uiteindelijk meestal wel in slaap.

Net dacht ik ook van ik laat hem huilen, bleek hij toch honger te
hebben. En dan schieten bij mij ook de tranen in mijn ogen. Ik voel me
dan zoooo schuldig. Maar nu ligt hij weer rustig op bedje.

Ook Jamie heeft zijn huiluurtje 's avonds. Schijnt "normaal"te zijn.

Groetjes Natasja.

Sterkte ermee!!!

hoi hoi ,
ik ken het ook demy heeft er last van !! meestal begint het aan het einde vd middag tot savonds!! dan valt ze na het voeden bij mij in mn armen in slaap   en dan leg ik haar in haar bedje en dan begint ze gelijk te krijsen echt gillen , ze zweet er gewoon van zo druk maakt ze zich dan  , en als ik haar dan oppak dan valt ze snel weer in mijn armen in slaap leg ik haar dan weer terug dan begint ze weer te gillen pfff wat moet je dan doen he.....vind het soms ook zo moeilijk

doei kus mariska mama van demy 11-08

Hoi,

Jamie heeft net ook een uur liggen huilen. Hij had net gegeten en hij
had een schone luier. Ook had hij geen krampjes. Dus ja wat moet je dan
inderdaad?? Het cb zei dus dat ik hem 15 min. aan een stuk mocht laten
huile, maar als hij ook maar even stil was dan gaan die 15 min. weer
opnieuw in. Ik heb hier dus 1 uur met kromme tenen en pijn in mijn buik
gezeten. Maar nu is hij stil en slaapt. Ik vind het vreselijk, maar om
je kleine te laten wennen bij mij in slaap te vallen is ook niets. Mijn
man kon hem niet eens troosten, alleen als hij bij mij lag stopte hij
met huilen. Ja dat is ook niets. Ik vind het vreselijk om hem zo te
horen, maar het moet vanzelf beter gaan zeggen ze. Nog even volhouden
dus. hihi (Makkelijker gezegd dan gedaan).

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan