Mijn moeder past op donderdag altijd op Jente en neemt hem dan mee naar haar huis!
Op donderdag is er ook peutergym in het dorp waar mijn ouders wonen. Ik heb daar vroeger als klein meisje ook op de gym gezeten! Mijn moeder brengt Jente daar en gaat dan naar huis voor een uurtje, het gaat super goed en hij vind het erg leuk.
Ik was vandaag toevallig vrij dus ik ben zelf met Jente naar de gym geweest, het was 'kijk' dag dus alle mama's konden blijven en foto's maken!
Klimmen op de kast:
...en er weer af springen!
Over rollen met de bal:
slingeren in de touwen:
en slingeren aan de rekstok:
Aan het eind nog zingen van het ene wangetje en het ander wangetje:
Mama's vent, zo groot maar toch nog zo klein!
Dit weekend gaat hij voor het eerst een weekend logeren bij mijn schoonouders!
Wij gaan al 4 jaar met vrienden naar Schier, twee keer zonder kids, twee keer met Jente. Maar nu zijn hun ook zwanger dus we wilde nog één keer zonder kinderen een weekendje Schier doen. Optimaal genieten en uitslapen.
Volgend jaar hopen we met twee kinders naar Schier te gaan.
Helemaal heerlijk maar ook best moeilijk, een weekend zonder mijn manneke!
Ben benieuwd! Groetjes Fennie en Jente
Op donderdag is er ook peutergym in het dorp waar mijn ouders wonen. Ik heb daar vroeger als klein meisje ook op de gym gezeten! Mijn moeder brengt Jente daar en gaat dan naar huis voor een uurtje, het gaat super goed en hij vind het erg leuk.
Ik was vandaag toevallig vrij dus ik ben zelf met Jente naar de gym geweest, het was 'kijk' dag dus alle mama's konden blijven en foto's maken!
Klimmen op de kast:
...en er weer af springen!
Over rollen met de bal:
slingeren in de touwen:
en slingeren aan de rekstok:
Aan het eind nog zingen van het ene wangetje en het ander wangetje:
Mama's vent, zo groot maar toch nog zo klein!
Dit weekend gaat hij voor het eerst een weekend logeren bij mijn schoonouders!
Wij gaan al 4 jaar met vrienden naar Schier, twee keer zonder kids, twee keer met Jente. Maar nu zijn hun ook zwanger dus we wilde nog één keer zonder kinderen een weekendje Schier doen. Optimaal genieten en uitslapen.
Volgend jaar hopen we met twee kinders naar Schier te gaan.
Helemaal heerlijk maar ook best moeilijk, een weekend zonder mijn manneke!
Ben benieuwd! Groetjes Fennie en Jente