Jente op de gym! (foto's)

Mijn moeder past op donderdag altijd op Jente en neemt hem dan mee naar haar huis!
Op donderdag is er ook peutergym in het dorp waar mijn ouders wonen. Ik heb daar vroeger als klein meisje ook op de gym gezeten! Mijn moeder brengt Jente daar en gaat dan naar huis voor een uurtje, het gaat super goed en hij vind het erg leuk.

Ik was vandaag toevallig vrij dus ik ben zelf met Jente naar de gym geweest, het was 'kijk' dag dus alle mama's konden blijven en foto's maken!

Klimmen op de kast:

...en er weer af springen!

Over rollen met de bal:

slingeren in de touwen:

en slingeren aan de rekstok:

Aan het eind nog zingen van het ene wangetje en het ander wangetje:

Mama's vent, zo groot maar toch nog zo klein!

Dit weekend gaat hij voor het eerst een weekend logeren bij mijn schoonouders!
Wij gaan al  4 jaar met vrienden naar Schier, twee keer zonder kids, twee keer met Jente. Maar nu zijn hun ook zwanger dus we wilde nog één keer zonder kinderen een weekendje Schier doen. Optimaal genieten en uitslapen.
Volgend jaar hopen we met twee kinders naar Schier te gaan.

Helemaal heerlijk maar ook best moeilijk, een weekend zonder mijn manneke!

Ben benieuwd!   Groetjes Fennie en Jente

Helemaal geweldig!

Ik heb ook al een tijd gezocht naar peutergym, maar helaas is dat hier niet in de buurt. Hier is pas gym vanaf minimaal 3 jaar oud..

Het lijkt me helemaal fantastisch, maar moet dus nog even geduld hebben!

Esmé mv Kay en ???

Wat gewelig!! Ziet er erg gezellig uit.
En lenig is hij zeg!! En sterk om zo aan zijn handen/armen te hangen. Daar kan je je echt in vergissen bij die kleintjes.
Voor Rebecca zou het ook iets zijn.
Elke avond voor het slapen gaan wil ze op het grote bed springen (ons bed!!).
En ze springt als een echte trampoline springster.
Als ik zeg : Wijd, sluit, wijd, sluit, begrijpt ze het nog ook en doet haar benen wijd en weer tegen elkaar onder het springen!! hihihi
Vanmiddag was ze aan het 'apekooie' zei ze en sprong in het rond. En ging aan het randje van het vloerkleed staan en dan sprong ze zogenaamd eraf op het laminaat!!

Groetjes, Marianne

hey hallo,

wat leuk he dat gymen, wij gaan ook al een jaartje met Yoëll heen....

het enige wat ik raar vind is dat er bij jullie niemand bij mag blijven....bij ons is het echt ouder en kind gym....lekker samen gymen en ze mogen natuurlijk ook alleen....vind ze net iets te klein om alleen achter te laten....maar goed dat is voor ieder weer verschillend natuurlijk....

in ieder geval geniet jente er wel van, dat kun je aan zn gezichtje zien...

Liefs Denise

Wat een leuke foto's zeg!! Zo te zien heeft hij het best naar z'n zin. En knap dat hij al zo goed aan z'n armen kan hangen zeg!!

Hier is het idd ook ouder-en kindgym, op zaterdagochtend. Ga ik ook naar toe met Marin. Vanaf 3 jaar is het hier pas peutergym zonder ouders.

Nou ik heb geïnformeerd en ik kan met Siebe naar ouder/kindgym en Merijn kan zo instromen bij de kleuters..... Even overleggen met de vader van de jongens, want de gym van Merijn is op woensdagmiddag en dan zijn ze normaliter bij hun vader, maar dat gaat wel lukken, denk en hoop ik.... De ouder/kindgym is op maandagochtend dus dat gaat zeker door... Ik heb er zin in!!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan