Jente op zijn loopfiets (foto's)

Hai meiden,

Wil even mijn stoere man showen! Hij heeft deze loopfiets van mijn ouders gekregen met sinterklaas. Toen was hij nog net te klein maar nu past het goed.

Hij heeft inmiddels helemaal door hoe het moet! Nog wat oefenen en dan heeft hij waarschijnlijk ook door hoe snel je met zo'n ding kan.

En dan dat gezicht, van kijk mij mama!

Groetjes Fennie en Jente

Oh wat gaaaf!!
Yoëll heeft ook zo'n soort loopfiets, ga binnenkort eens proberen met hem.

Ff heel iets anders... woonde jullie in sliedrecht? De straat kwam me (dacht ik) bekend voor. Kennissen van mn ouders wonen in sliedrecht en dacht het daarvan te herkennen
En zoniet dan blijf ik ff van de sinas af haha

Wat een lekker bekkie!!

Ben ook een tijdje aan het kijken geweest  voor zo'n loopfiets.. Vroeg me af of Kay er nog niet te jong voor was maar nee dus!

Ik ga gelijk weer op zoek!

En Jente,.. Jij kunt dat wel al heel vlot hoor!
Heel knap!

Esmé mv Kay

Hai Pauline,

Ik woon in Sliedrecht hoor, dus je kan rustig door drinken, ha ha! Kom je een keer een sinas drinken met je mannetje?

En Esmé, Jente gaat nog niet erg hard ofzo maar hij valt niet meer om en kan goed sturen!
Deze loop fiets is van Puky en ik vind hem erg fijn! Zadel kan hoger en stuur ook, met rem en standaard. En je krijgt niet zo'n houte kont.

Groetjes Fennie en Jente

Heel je topic zitten bevuilen met mijn onzin haha, maar heb ff op google earth gekeken en is nog best een eindje uit elkaar haha.
Ze wonen vlak tegen  het water  aan

Terug
Bovenaan