Jereno, ik kan ook niet meeeeeeeeeeeer

Hallo Linda,

Ik begrijp zo goed wat je bedoeld. Nu heb ik niet nog meer kids rondlopen en ik begrijp dus ook echt niet hoe je dat nog trekt.

Ik ben vandaag 41+5 en ik voel me gewoon klote, om het even grof te zeggen. Ik heb ook al twee strippogingen gehad maar helaas konden ze er niet bij. Gister hartfilmpje gehad en die was helemaal goed, morgen nog een keer en als het er donderdag niet is gaan ze om 8:00 beginnen met inleiden.

Alles is zo vreselijk veel zwaarder nu. Tot en met 40 weken had ik werkelijk niets te klagen maar NU.

Alles doet pijn, de strippogingen zorgen er tot nu toe niet voor dat het echt doorzet, de vk verwacht dat ook niet meer voor donderdag, maar toch is het wel behoorlijk gevoelig vanbinnen. Ik mocht nog een derde poging doen maar ik denk niet dat ik dat doe aangezien ze nu over minder dan 2 dagen willen inleiden. Het lijkt me prettiger om me dan een beetje lekker te voelen. Ook heb ik een spier in mijn rug verrekt waardoor ietsje dieper ademhalen al pijn doet. Ik wordt om de 1,5 uur wakker en dan moet ik giga naar de wc en ben in de ochtend al vroeg wakker en kan dan niet meer slapen.ZUCHT, ZUCHT.

Ook mijn man heeft moeite met zijn gevol onder controle te houden. Hij zit zo in spanning te wachten en zit dan maar op zijn vrachtwagen te hopen dat er wat gebeurd, maar ook weer niet omdat hij dan bang is dat hij te laat thuis is. Hij heeft het gevoel dat ons meisje geen zin heeft whahahahahahaha. Hij is zwaarder gestresst als ik hahahahaha.

Nou ja dit weekend gaat er in ieder geval zeker wat gebeuren. Ik hoop bij jou ook.

Heeft de vk al gezegt dat ze willen gaan inleiden?

gr Vanessa

Hoi    Vanessa,

Wel lekker dat je weet wanneer je ingeleid gaat worden, tegen mij is er nog niks over gezegd, dit wordt voor mij ook de derde strip poging, donderdag sta ik ook weer op de agende om te worden gestript, dan moet ik vrijdag voor een ctg en een echo naar het ziekenhuis en vanaf zaterdag mag ik niet meer thuis bevallen, maar ik hoop toch echt dat hij komt en SNEL haha.

Dit is mijn vierde kindje en de eerste twee waren ook te laat, eentje negen dagen en eentje tien, dus ik heb goede hoop dat hij toch nog vanzelf komt ik hoop ook echt dat het vanavond gaat beginnen na het strippen al weet ik ook dat ik daar niet op moet gaan hopen, maar je hoop doet leven. haha.

Ik sleep mezelf door de dagen heen, alles is vermoeiend en gaat niet meer, ik zou het voor de kids ook zo lekker vinden als ze hun eigen moeder weer terug hebben. Ik kan niet zo veel hebben , en heb een kort lontje. Ze zitten ook zo te wachten tot hij geboren wordt, ze hebben allemaal al tekeningen en met papa een kado gekocht maar ja hij laat zich nog niet zien.

Nou meid, ik hoop voor je dat jou kleintje ook nog vanzelf komt en dat je niet hoeft te worden ingeleid en dat ik snel lees dat je bevallen bent.

SUCCES!!! ik weet hoe je je voelt zucht.

Groetjes Linda

Jeeeeeeeeeeeeetje dus je hebt al 3 kids lopen zeg. Nou knap hoor dat je het nog volhoud.

Ach ja iedereen zegt altijd dat het voor het goede doel is en dat weet ik ook wel maar die opmerking komt me zowat de keel uit. Kijk ik heb het er ook zeker allemaal voor over maar dat houd toch niet in dat je niet af en toe lekker mag klagen vind je niet/

Nou ik hoop ook voor jou dat de strippoging nu gaat lukken en dat het maar snel mag komen. Tegen mij zeiden ze dat ze ook nog wel een keer wilden strippen maar ik moet zeggen dat ik er wel wat last van had maar geen doorbraak verder en aangezien ik al donderdag wordt ingeleid heb ik besloten maar tot dan te wachten. Mede vanwege mijn rug. Mischien is die spier dan weer wat genezen en kan ik toch de oefeningen doen.

Nou ja binnen nu en 1,5 week moet het er bij ons allebei wel zijn denk je niet?

heeeeeee succes

Terug
Bovenaan