Jesly geboren

Hallo meiden,

Gisteravond om 21uur gemeld in het zkh voor te slapen.
Een zwaar vervelende spuit in me been gekregen met pijnstilling en slaapmedicatie.
Om 00.00uur slapen en om half 7 alweer wakker! Om 7uur nog ctg gehad en om acht uur na inwendig onderzoek 2cm ontsluiting. De gel ingebracht en mijn lichaam reageerde meteen...
Om 12uur had ik 4cm ontsluiting, dus ze hebben mijn vliezen gebroken... Om 12.29 is in 1x persen mijn mooie jongen geboren:) alles is goed en we mochten om 16.00uur met zijn 2en ook naar huis!
Ik ben zo snel bevallen, dat de beugels van het verlosbed er nog niet aanzaten en het uiteinde wat ze normaal weghalen er nog wel aanzat.
Het had niet veel gescheeld of alleen mijn vader en ik hadden samen mijn bevalling gedaan in het zkh... Mijn moeder en schoonzus waren roken en de vk en ass. Waren ergens anders bezig... Zij hebben in sneltreinvaart zo snel als ze konden alles klaargelegd... Al met al ben ik blij dat het achter de rug is en dat ik mag genieten van mijn 4wereldwonders:) X

Van harte gefeliciteerd Marleen!!
Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en zooo ontzettend snel!! Was dat bij je derde ook zo snel gegaan?
En wat weegt Jesly?
Héél erg veel geluk gewenst met alle 4 je wonderen en geniet van je kraamtijd!! Laat je maar flink verwennen door iedereen!

Liefs Brigitte

Hey Marleen!

Gefeliciteerd met je mooie mannetje!
Jeetje wat een bevalling zeg! Wat snel!
Nog veel last van naweeën gehad?
Gelukkig heb je het er nu op zitten en ben je weer lekker thuis.
Geniet lekker van je 4 kids.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan