Jesse ligt in het ziekenhuis

vanmorgen is Jesse voor 24uur ter observatie opgenomen in het ziekenhuis.
hij heeft zich goed verslikt vanmorgen tijdens de fles en had er moeite mee om bij te komen. toen hij zich later herstelde bleef hij witjes om zijn mond en bij flagen was hij erg afwezig.
de kraamhulp vertrouwde het niet en heeft de vk gebeld, die is gelijk gekomen en heeft de kinderarts gebeld en daar mochten we gelijk naar toe.
ondertussen maakte Jesse alweer een goede wakkere indruk maar de kinderarst vond het verstandig om Jesse 24 uur aan de monitor te leggen om alles te kunnen uitsluiten.

het was verschrikkelijk om zon klein mannetje achter te moeten laten, heb er ook al de nodige tranen om gelaten maar het is beter zo. we hopen dat hij morgen gezond mee kan naar huis maar van de andere kant, als er wat aan de hand is komen ze er nu wel op tijd achter. we mochten de hele dag in het ziekenhuis blijven maar dat hebben we niet gedaan. hij lag lekker te slapen toen we weg gingen.
we hebben natuurlijk elmar ook nog thuis en die heeft al een rare week achter de rug.
we gaan er vanavond rond half 8 even een uurtje naar toe om de fles te kunnen geven. ik ben natuurlijk ook nog herstellende van een operatie en ondanks dat we dicht bij het ziekenhuis wonen is het voor mij geen doen om er met elke flesvoeding naar toe te rijden. we gaan er vanavond lekker naar toe en nemen het er vanacht maar even van dat we er niet uit hoeven voor de nachtvoeding. hopen dat we vanacht zelf goed door kunnen slapen en dan zien we morgenochtend wel verder.

ik hou jullie op de hoogte en hoop dat ik morgen met goed bericht kom.

gr. mama van elmar en jesse.

Jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn. Opzich wel een fijn idee lijkt mij dat hij nu even goed in de gaten wordt gehouden. Hopelijk kunnen jullie hem morgen gezond en helemaal goedgekeurt weer mee naar huis nemen!

Sterkte!

Vlindertjes 38w

Wat zijn jullie geschrokken denk ik. Oh meid.
Ik hoop dat het weer goed gaat met jullie mannetje, lijkt me inderdaad erg moeilijk om hem zo te moeten zien. Nou meid, ik duim voor jullie dat ie vandaag weer lekker
mee naar huis mag.

Liefs

heey,

Jesse is weer thuis!!

de kinderarts vond het allemaal loos alarm en dus mochten we Jesse vanmorgen weer meenemen naar huis. de kans dat hij zich weer zo verslikt blijft net zo goed aanwezig dan dat het nooit weer gebeurd.
we genieten hier weer volop van ons gezinnetje en hopen de eerste weken geen ziekenhuizen van binnen te zien.

gr. mama van elmar en jesse

Gefeliciteerd dat Jesse weer thuis is! Jullie zullen inderdaad flink geschrokken zijn! Het is inderdaad niet makkelijk om je kind daar dan achter te moeten laten. Weet precies wat je bedoelt. Wij moesten toen met onze dochter na 3 dagen naar het ziekenhuis omdat ze het maximale was afgevallen en we haar niet aan het drinken kregen. Was de hele tijd hysterisch aan het huilen. Ik was helemaal mega-emotioneel want ik was die dag jarig.... Maar ze hoefde maar 2 nachtjes te blijven.

Gelukkig lijkt het erop dat er niks ernstigs met Jesse aan de hand is. Hoop dat het goed blijft gaan.

Groetjes Jojanneke

Terug
Bovenaan