Jesse Voor het eerst naar de Peuterspeelzaal

Maandag is Jesse voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest
Ik zag er erg tegenop, was bang dat hij het op een huilen zo zetten en niet meer op zou houden
Maar niks hoor....Erwin en ik hebben hem samen weggebracht
Toen Erwin zei..papa gaat nu naar huis kreeg hij een kus en dat was het, maar toen ik ook zei dat ik naar huis ging moest hij wel even slikken en wist niet of hij nu wel of niet moest gaan huilen
Hij deed het niet, maar keek ook niet al te vrolijk....wij zijn met best wel een beetje veel lood in onze schoenen weg gegaan
Na een uurtje heb ik nog even gebeld en het ging allemaal goed...toevallig liep hij net langs de juf en hoorde ik hem iets zeggen
Ik was helemaal gerustgesteld....
Toen we hem om 11 uur weer gingen ophalen dacht ik dat hij wel op ons af zou vliegen zodra hij ons zou zien, maar ook dat deed hij niet
Hij bleef lekker zitten op zijn stoeltje en keek naar al die grote mensen die binnen kwamen
Pas toen alle kinderen naar hun papa's en mama's gingen kwam Jesse naar ons toe
Smiddags was hij heel moe, maar kon de sllap niet echt vatten....hij zat helemaal vol van school....in bed lag hij maar allemaal kinties en auto en vanalles te roepen
Uiteindelijk heeft hij nog een half uurtje geslapen
Nu is hij weer naar de psz (op maandag en woensdag ochtend gaat hij)
Zal mij benieuwen hoe het nu gaat....ik ga snel naar hem toe...wil natuurlijk niet te laat komen
Gaan er van jullie kindjes al wat naar de psz? en hoe gaat dat?

Groetjes Xennah

Wat een herkenbaar verhaal! Mijn dochtertje gaat sinds 5 weken naar de psz. De eerste paar keer ging het heel goed. Ze vondt alles zo interessant (vooral de andere kindjes) en vondt het heel stoer dat ze een eigen tas had die ze mee mocht nemen met daarin haar beker drinken enzo. Ze vondt het prima toen we weggingen en heeft halverwege de ochtend maar heel eventjes gehuild. De keren daarna ging het ook heel goed. Helaas kreeg ze toen griep en daarna was het meivakantie en was de psz gesloten. Toen ze vorige week woensdag weer mocht (na 2 weken niet geweest te zijn) had ze het wel even moeilijk toen ik weg ging. Gelukkig was ze al snel weer helemaal blij omdat ze mocht gaan verven en sindsdien gaat het prima.
Ik vindt het zo geweldig voor haar! Ze is er ook helemaal vol van en komt thuis met allerlei verhalen over wat ze allemaal gedaan heeft. Ik hoor ook regelmatig allerlei namen voorbij komen van kindjes uit haar groep. Zo schattig!

Hoi hoi

Ook vandaag is Jesse weer naar de psz geweest, maar dit keer was het niet zo'n succes
Het is niet zo dat hij heel hard ging huilen ofzo, maar hij keek wel erg zielig
Vanmorgen liep ook wel een beetje hectisch hier moet ik zeggen
Mijn oudste drie kids zijn t weekend naar hun vader geweest en gister ochtend thuis gekomen en direkt moest Lisa (11 jaar) naar haar manege om haar 1e proef af te leggen op haar paard, dat heeft ze trouwens heel goed gedaan, ze werd 1e
Pas in de middag waren we weer terug en toen moest Jesse al naar bed
Vandaag ging Lisa op schoolreis en ze vertrokken om 9 uur, ik wilde haar natuurlijk ook uitzwaaien
De tweeling was in verband met het schoolreisje van de oudste vrij
Ik moest het afscheid van Jesse op de peuterspeelzaal dus wat korter houden dan dat ik de andere keren had gedaan en ik denk dat hij dat niet zo leuk heeft gevonden
Daarbij natuurlijk dat ik de dag ervoor ook bijna niet bij hem heb kunnen zijn
Ook slaapt hij alweer dagen erg slecht....hopenlijk gaat het woensdag weer beter
Ik vind het heel moeilijk om zo weg te gaan, hebben jullie dat niet?

Groetjes Xennah

Hoi hoi

Vandaag was het helemaal geen succes....ik liet hem hard huilend achter
Heel zielig stond hij te zwaaien voor het raampje en ik ging met pijn in mijn hart weg
Ik wist niet of ik hem nu daar moest laten of toch weer lekker meenemen
Heb ervoor gekozen hem daar te laten en heb na een half uurtje gebeld en toen ging het wel goed met hem
Toch werd ik om half 11 gebeld of ik hem niet iets eerder kon komen ophalen, hij was erg verdrietig
Hij vloog ook gelijk op me af toen ik binnen kwam en heeft me bijna tot moes geknuffeld
(ook wel weer fijn )
We zijn even samen bij de andere kindjes gaan spelen en toen alle andere moeders en vaders hun kindjes kwamen halen zijn ook wij naar huis gegaan
Maandag gaan we het gewoon weer proberen, maar wel met lood in mijn schoenen
Ik ben dan nu erg blij dat ik nog niet aan het werk ben
Hebben jullie ook deze ervaring? en wat doen jullie?

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan