Jesse voor het eerst naar de psz geweest

Jesse vond het super!
Ik ben ongeveer een half uurtje gebleven en heb ik gekleid met Jesse aan een grote tafel, met andere kindjes er om heen, op den duur ging Jesse naar de auto hoek en ik zag dat hij zich wel vermaakte, dus ik zei mama gaat weg en haald jou straks weer op. Jesse vond het prima.
Jesse was heerlijk aan het spelen buiten, toen ik hem weer ophaalde, de leidster zei ook dat het super ging, dus weer helemaal blij!
Oja ik heb wel ff de 1e schooldag vastgelegd!!

Gr Linda

donderdagmiddag, daarna wou ik hem ff een uur op bed doen, als ie wil slapen, maar anders houdt ie het net niet vol, of lekker vroeg op bed doen, daar moet ik nog ff mee puzzelen

FIJN Dat het bij jullie ook zo goed is gegaan! Hier ongeveer hetzelfde verhaal en ook ik heb foto's gemaakt. De juf was zelf foto's aan het maken van de nieuwe kindjes en toen ik vroeg of ik ook wat mocht maken kreeg ik een grote natuurlijk. Hoe vaak gaat Jesse naar de pz?

gr.Ing

Fijn dat het goed gaaat op de psz.
Wij willen Sophie in November doen.
Dan is ze 2,5 jaar. Ze gaat dan 1 ochtend en 1 middag. En als ze nog steeds niet goed genoeg praat nog een extra ochtend speciaal voor achteblijvertjes in de taal.

Groetjes Marianne

Hai,

Jesse gaat 2 x in de week, op dinsdagmorgen van 8.45 tot 11.15 en donderdag middag van 13 uur tot half 4.
@ ing zijn de tijden het zelfde als Mette? Vond zij het leuk, hoe lang en je gebleven?

Gr Linda
Jesse praat steeds beter, maar hoop dat hij op de psz toch een soort praat spurt gaat maken.

zo fijn he dat het bij de meeste kindjes allemaal zo goed verloopt, fijn dat jesse het leuk vind en het goed doet

Ryan mag vrijdag ben zoooo benieuwd

mama zal het vast moeilijker hbben en papa trouwens ook hihihi

groetjes moekje

Terug
Bovenaan