@Jessica(micro)

A

Anoniem

Guest
Hoe is het nu met je meid? al kwaaltjes of nog nergens last van...
hoop dat alles goed blijft gaan voor je en krijg je over paar maand een wolk van een baby in je armen!

liefs

Hay lieverd!

Ja, goed! Voel me veel meer zwanger dat de eerste keer, steeds duizelig en licht in mijn hoofd. Gek gevoel in mijn maag en heel moe.......maandag 6 weken, het gaat zo langzaam. Maandag over een week de eerste echo.....kan niet wachten om een hartje te zien kloppen, wat zal dat een geruststelling zijn!

Wat lief dat je ernaar vraagt! Hoe gaat het met jou meisie? Ik blijf eerst nog bij jullie hoor!

xxxxxxxxxxxx Jessica

Wat fijn dat alles goed gaat! En gelukkig geen kwaaltjes, behalve een gek gevoel en moe. het kan erger!

Geniet er lekker van!

Liefs Daisy

Super meid dat het toch wel goed met je gaat behalve een gek gevoel, moe! vind het helemaal geweldig om te horen dat je je meer zwanger voelt dan de eerste keer!!Maandag over een week heb je de echo...spannend hoor! blijft altijd iets eng!
Ik ben dan op vakantie dus kan helaas niet kijken hoe het is gegaan hier op forum!maar hoop als ik 1 juli weer thuis ben dat ik lees dat er een mooi hartje klopt!!

Hier alles goed hoor! nu me ei ongeveer week geleden gehad...nog 1 week tot NOD!spannend! ook op vakantie dus testen mee en tampons mee..lekker dubbel! verder voel ik nog helemaal niks dus verwacht er niet veel van...we wachten weer af!
fijn pinksterweekend!! jij ook Daisy!
liefs xxx

Heey meid,

Wat fijn dat je je goed voelt! (op wat kleine kwaaltjes na dan) ben zelf ook erg benieuwd hoe een 2e zwangerschap zal zijn. Hetzelfde of totaal anders. Dus nog een week wachten...ben je eindelijk zwanger ga je de volgende ronde van wachten in haha. Maar nu krijg je straks een supermooi cadeau..je baby!!!! Ben je al een beetje aan het idee gewend?

Hopelijk gaat de week snel en heb je volgende week een mooie foto van je klein uk!!

Fijn weekend dames!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan