A
Anoniem
Guest
Ik was ff op het begin2006 forum aan het neusen en vond daar onderstaand berichtje van Jessica. Ze heeft het gisteren geplaatst maar was blijkbaar nog steeds onderste boven. Ik wilde het toch hier ff plaatsen om haar ff een hart onder de riem te steken. Kop op jessica, denk maar zo, zelf hebben ze blijkbaar geen kleine kinderen gehad:
Hoi meiden ,
Ik moet dit echt even kwijt.
Wij zijn gisteren naar Vlissingen geweest met mijn ouders en een kennis.
Het was heel gezellig tot dat we in een restaurant zaten te eten.
Nikita was heel erg moe.
Normaal slaap ze 's ochtends nog een uurtje , maar dat had ze niet gedaan.
Logisch want er was van alles te zien .
Zaten we te eten en Nikita had een plakje kaas.
Dat had ze niet helemaal op.
Tot nu toe was wel wat vervelend , maar goed ze is moe en was heel erg in haar ogen aan het wrijfen.
Toen heb ik haar in de kinderwagen gelegd en wat denk je ze begon herrie te schoppen.
Het viel eigenlijk nog wel mee , maar het was niet leuk om aan te horen.
Ze huilde en dan krijste ze weer.
Het kind was moe.
Wij hadden zoiets van laat maar even die slaapt zo.
Komt die eigenaar naar ons toe en er waren een paar oude mutsen aanhet zeiken geweest dat het irritant was en of haar niet konde troosten.
Hij deed het zo dat heel het restaurant mee kon genieten.
Ik probeerde uit te leggen dat ze moe was en het zo over zou zijn.
Daar luisterde hij niet een s na ik moest anders maar een rondje gaan lopen.
Ik was zo verontwaardigt.
Ik kon niks meer uitbrengen.
Ik heb de wagen gepakt en ben huilend weggegaan (dit ook omdat mijn hormonen door mijn lijf gieren)
Ik was zo boos.
Mijn man zat ook op hete kolen en is ook weggegaan.
Nikita zit nu een fase waarin ze haar zin wil doordrijven en als ze die niet krijgt gaat ze gillen.
En ze kon niet spelen e.d. dus dat was het ook nog eens.
Wij geven hier niet aan toe en daar komt bij dat ze alles zelf wil doen en dat ze wil leren lopen zelf en haar kiezen komen door.
Het is alles bij elkaar.
Ik snap best dat mensen dit niet leuk vinden , maar hij had het op zijn minst anders kunnen zeggen en dan had niet heel het restaurant mee hoeven te genieten.
Ik baalde enorm hiervan.
Ik durfde daarna niet goed meer ergens te gaan drinken , omdat als Nikita weer zo zou doen we misschien weer zo benaderd zouden worden , maar dat viel mee.
Ik moest dit even kwijt.
Groetjes Jessica
Hoi meiden ,
Ik moet dit echt even kwijt.
Wij zijn gisteren naar Vlissingen geweest met mijn ouders en een kennis.
Het was heel gezellig tot dat we in een restaurant zaten te eten.
Nikita was heel erg moe.
Normaal slaap ze 's ochtends nog een uurtje , maar dat had ze niet gedaan.
Logisch want er was van alles te zien .
Zaten we te eten en Nikita had een plakje kaas.
Dat had ze niet helemaal op.
Tot nu toe was wel wat vervelend , maar goed ze is moe en was heel erg in haar ogen aan het wrijfen.
Toen heb ik haar in de kinderwagen gelegd en wat denk je ze begon herrie te schoppen.
Het viel eigenlijk nog wel mee , maar het was niet leuk om aan te horen.
Ze huilde en dan krijste ze weer.
Het kind was moe.
Wij hadden zoiets van laat maar even die slaapt zo.
Komt die eigenaar naar ons toe en er waren een paar oude mutsen aanhet zeiken geweest dat het irritant was en of haar niet konde troosten.
Hij deed het zo dat heel het restaurant mee kon genieten.
Ik probeerde uit te leggen dat ze moe was en het zo over zou zijn.
Daar luisterde hij niet een s na ik moest anders maar een rondje gaan lopen.
Ik was zo verontwaardigt.
Ik kon niks meer uitbrengen.
Ik heb de wagen gepakt en ben huilend weggegaan (dit ook omdat mijn hormonen door mijn lijf gieren)
Ik was zo boos.
Mijn man zat ook op hete kolen en is ook weggegaan.
Nikita zit nu een fase waarin ze haar zin wil doordrijven en als ze die niet krijgt gaat ze gillen.
En ze kon niet spelen e.d. dus dat was het ook nog eens.
Wij geven hier niet aan toe en daar komt bij dat ze alles zelf wil doen en dat ze wil leren lopen zelf en haar kiezen komen door.
Het is alles bij elkaar.
Ik snap best dat mensen dit niet leuk vinden , maar hij had het op zijn minst anders kunnen zeggen en dan had niet heel het restaurant mee hoeven te genieten.
Ik baalde enorm hiervan.
Ik durfde daarna niet goed meer ergens te gaan drinken , omdat als Nikita weer zo zou doen we misschien weer zo benaderd zouden worden , maar dat viel mee.
Ik moest dit even kwijt.
Groetjes Jessica