@jessica4ever

Hee Jessica,

Ik las eerder dat je zwangerschapssuiker hebt en vandaag weer naar de gyn moest.

Ik zit in hetzelfde schuitje als jou en ben nieuwschierig hoe het gegaan is?

Groetjes Anna

he dacht toch echt dat ik gisteren een antwoord had gegeven. Maar blijkbaar iets niet goed gegaan.

Hai Anna,

Vandaag moet ik naar de Gyn om half 12. Dus ik ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen. Ze beloofde dus een binnenwaardsonderzoek ( niet dat ik daar op zit te wachten maar oke ) en een groeiecho en aan de hand daarvan gaan ze een besluit nemen hadden ze gezegd.
dus ik zal vandaag meer weten over ons kleine wondertje.... en laten ze me niet nog 2 weken opnieuw naar huis gaan, want ik kan echt niet meer. Kan alleen nog maar huilen van de pijn en de moeheid.

Maar jij ook al aan het einde van de zwangerschap!? En hoe gaat het met jou suiker!? Of wil je andere dingen weten!?
Ik hoor het wel en jij ook nog heel veel sterkte en succes!

Groetjes jessica

Hi Jessica,

Volgens mij gaat er wel meer mis op dit forum, zie nu pas je reactie staan.

Ik ben nu 36 weken en heb dus ook suiker en ben nieuwschierig of de gyn dan ook actie onderneemt of je gewoon door laat lopen...

Ben vandaag bij de gyn geweest en die kon er nog niets over zeggen. Bij 38 weken wil hij kijken of de boel rijp is, anders laat hij het nog zitten.

Hoeveel weken ben jij en is het je eerste?

Groetjes Anna

Hoi anna,

Ojee, ik had mijn reactie toch al wel een tijdje terug geschreven. Houd de pagina's ff in de gaten...want soms kan het pas op pagina 3 staan.

Ik ben nu op dit moment 38 weken zwanger. A.s. woensdag gaan ze het bij mij inleiden. het is voor mij me 2e kindje waarvan ik bij de eerste geen suiker had. bij deze heb ik een dieet gekregen en moest ik mezelf 2 keer per week prikken om te controleren. Ik vind het allemaal een beetje vaag, omdat mijn waardes echt altijd heel goed zijn. Mijn vriendin had toen ooit eens suiker en die had waardes van 20. Nou ik heb niet hoger gehad 1 keer dan 8,0. Maar goed.. mijn meisje groeit inderdaad erg hard. heeft vanaf zo'n 24 weken zwanger zo'n 3 weken voorgelopen. Vandaar dat ze het nu a.s. woensdag geen inleiden.
ik was vorige week nog niet rijp genoeg... dus moest ik ook nog ff doorlopen. Nu heb ik sinds vandaag gemerkt 1. cm ontsluiting. dus de boel is rijp om eraan te gaan werken volgende de Gyno's. Maar hun hebben er verder ook niets meegedaan. Ik zat bij een diabetes verpleegkundige die mij steeds belde op bepaalde dagen.

Mocht je nog meer vragen hebben.. stel ze gerust hoor.

Succes Jessica

Hi Jessica,

Bij mij precies hetzelfde verhaal, alleen wordt dit mijn eerste kindje. De gyn wil bij mij met 38 weken kijken of hij het kan inleiden maar hij zei hij er wel bij dat als de baarmoeder niet rijp is hij het een week laat zitten. Ook omdat het mijn eerste is.

Hebben ze bij jou ook met 37 weken al gekeken?

En hoe zwaar schatten ze jou meisje?

Heel veel succes & sterkte morgen! Zou het leuk vinden als je laat weten hoe het gegaan is.

Anna

ze hebben bij mij met 37 weken gekeken of ik inleidbaar was... maar dat was ik inderdaad nog niet. Nu vandaag ben ik precies 38 weken en dan morgen gaan ze het dus inleiden.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat bij de laatste echo die ik had, geen gewicht ter sprake is gekomen, alleen dat ik 37 weken was, en dat het kindje rond de 41 weken wat groei betrof voor liep. Dus nog steeds zo'n 3 weken voor.
Maar door alle toestanden vergat ik zelf te kijken in de status wat het kindje zou wegen!

Dat het een geschat gewicht is weet ik en ze kunnen er heel vaak naast zitten.. maar ja, je houd je er toch een beetje aanvast.

Zodra ik weer thuis ben en in staat om ff achter de pc te kruipen zal ik je zeker laten weten hoe het gaat!

Jij ook heel veel sterkte, hou je taai! Want je kan het!

Jessica

Terug
Bovenaan