Jessie en de rest

Hoi hoi,Jessie hoe is het zaterdag gegaan,met de uitslag,ik hoop dat het allemaal oke is!

Enne ja hoor,de afgelopen 3 dagen nog enige hoop op het zwanger zijn is vannacht weer in een diepe put belandt,heb vannacht verschrikkelijke krampen gehad en werd meteen erna heel erg ongi,nu de derde keer na de miskraam,begin nu de hoop weer te verliezen omdat we ook echt op het goede moment geklust hadden,dus schiet mij maar weer lek,ik word er niet goed van!
We gaan over 2 weken lekker even op vakantie en daar ga ik me nu maar helemaal op richten,hoe kan het toch dat het maar gewoon niet wil lukken....
Veel sterkte allemaal meiden,hoop snel weer wat zwangeren onder ons te zien want daar haal ik wel hoop uit.
Liefs
Dippy snoopy

hoi
ik kreeg vrijdagavond weer kramp,en mijn man zei bel nou maar anders is het vanacht weer,ik gebeld om 22.00.
ik moest komen ze wou even kijken,eerst een onderzoek,ze zij dat mijn baarmoeder dicht zat,toen drukte ze bij mijn rechter eileider,en liet toen in een keer los ik moest zeggen wat pijnlijker was,(vloog zowat tegen het plafon)toen een echo toen zag ze dat er wat tegen mijn eileider zat,en een vlek vocht of bloed,in mijn baarmoeder zat ook wat,maar zag er afwijkend uit.conclusie ik werdt opgenomen.(kkkkk)ze zij morgen gaan we onderzoeken doen,maar er is alleen bloed geprikt kijken of het aan het zakken was,moestwel nuchter blijven voor eventueel een operatie.mijn hcg was 265 en gelukkig zaterdag 225dus ik mocht naar huis,maandag weer prikken,en dan vraag ik weer wat dit nu was want ze geven me geen antwoord,en wil ook een volgende echo net zolang tot alles weg is.
ze zeiden dat mijn lichaam het zelf aan het opruimen is.
gelukkig nog geen last meer gehad.
liefs jessy

Terug
Bovenaan