Jessy

He Jessy!!!!!Doe het ff rustig aan joh Dat is niet goed hoor als je moet overgeven,tjee,schrok er wel ff van....

Wat ik wilde vragen aan jou is het volgende,vanaf waarneer kun je eigenlijk een test doen??
Is dat al vanaf dag 1 dan ofzo?
ik had een beetje rugpijn vandaag maar eigenlijk had ik dat ook bij mijn laatste zwangerschap.
Best spannend morgen,ik laat het je morgen weer weten enne echt rustig aan ff oke...
Liefs

hoi
je kunt testen op de dag dat je je menstruatie verwacht,geduld is namelijk niet mijn sterkste kant (alleen met rijden wel)ik heb zelfs een keer 3 dagen voor mijn nod getest.
wat me wel opviel is dat met mijn vorige zwangerschappen merkte ik helemaal niets in het begin,en nu krijg ik zeer pijnlijke borsten en snachts plassen.
ik lees ook dat veel meiden last van hun rug hebben,
ik ben eeeeeeeerg benieuw of het gelukt is ik hoop het echt voor je!

groetjes r

Hoi Jessy,nou nog steeds niks hoor maargoed nu ga ik wel uit van vorige maand waar ik op dag 24 bruine prut kreeg,mijn temp omlaag ging en ik de volgende dag(25) ongi werd.Ik zit nu op dag 25 en heb nog helemaal niks,ja wat lichtgelige afsch,maar dat heb ik ook zo vaak.Ben erg benieuwd!Ik wacht zeker tot zondag met testen,dan weet ik nl zeker dat ik overtijd ben.Wel moeilijk want ik heb ze gewoon altijd in huis liggen!
Ik heb momenteel ook dat ik heel veel moet plassen snachts,maar mijn borsten wisselen steeds terwijl ik bij mijn vorige zw schap echt daar heel erg last van had,dus of mijn lichaam neemt me lekker in de maling of het kan toch zo zijn want geen enkele zw schap is het zelfde.De rugpijn is nu weer helemaal weg,alleen smorgens een beetje en dat had ik ook tijdens mijn laatste zw schap,aaaahhhhhh!!!Ik word gek maar wil niet testen nog want ben zo bang voor een teleurstelling,stom he

Maarre hoe is het nu met je??Geen buikpijn en misselijk meer??
Nou je hoort het allemaal nog wel van me,ga me maar niet al te gek maken(als dat lukt)
Groetjes en liefs

heb je ze nog in huis leggen ook? dan zou wachten helemaal niet aan mij besteedt zijn,bestel je die op internet? ik haal eigen merk bij apotheek of kruidvat.
het is altijd een beetje eng zal ik wat zien,of niet en balen als je geen streep ziet,terwijl je mischien later wel positief test.
mijn buikpijn is gelukkig over,en ik vloei nog lichtjes,deze week me lessen afgezegt,heb me ziek gemeld,heb niks erover gezegd mijn lesgeefster heeft geen kinderen en wil ze ook niet.
ze leeft echt voor de paarden en de sport,zebleef er zowat in dat ik vertelde dat ik zwanger was.

nou ik hoop dat je deze 4 dagen zonder stress doorkomt,en ik hoor wel of het je lukt
groetjes r

Terug
Bovenaan