Jessy

Hoi Jess,
Nou nog steeds niks hoor maar heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn,ik wacht in ieder geval af tot zondagochtend,dan ga ik testen,normaal gesproken moet ik nu al wat vieze bruine prut hebben maar dat zelfs niet.
Spannend hoor!
Ik haal ook altijd gewoon bij het kruitvat ofzo de testen maar heb er gewoon altijd standaard 2 in huis liggen,heb nl megemaakt dat ik op zondag wilde testen en tja dat gaat dan een beetje moeilijk.

Gisteren heerlijk over een braderie gezwalkt en lekker leuke dingen gedaan de laatste tijd,probeer zwanger worden dan ook een beetje van me af te zetten want anders is het zo'n teleurstelling weer.Mijn zoon heeft het op school ook erg druk dus dat helpt ook wel.
Groetjes
C

hoi
je heb gelijk,eerst veel drukte om zwanger te worden,en ben je zwanger,elk moment bang zijn dat het een miskraam word.
was je van je zoon eigelijk zo zwanger?
en was dit je eerste miskraam?

en heb je nog gereden,wat voor paard is het,als je bij de veluwe zit daar heb je volgens mij mooie ruiterpaden.
bij ons niet het is vrij smal en veel over de weg,dan heb ik vaak al geen zin meer.
ik ben ook niet gewendt om lang in het zadel te zitten,een uurtje en dan wordt het gevoelig.

ik heb de huisarts nog even gebeld,het blijft pijnlijk daarbinnen,volgens mij heeft ze iets te hard gedaan,moet ook voorzichtig gaan zitten,volgens mij me baarmoeder en mijn rechter eierstok,ik ben dan bang straks heb ze wat beschadigt,dus wacht nu af ze zou de dokter terug laten bellen.
als het echt pijnlijk wordt denk ik wel van,waar begin ik eigelijk aan,straks krijg je een zwangerschap met 1001 kwalen.
nou je hoort het wel.
groetjes r

Hoi hoi,ja ik was van mijn zoon die nu dalijk alweer 13 wordt binnen een maand na het stoppen van de pil zwanger,moet ik er wel bij vertellen dat dat van mijn ex-man was en ik inmiddels alweer bijna 10 jaar met mijnb huidige man samen ben,en we dus nu ruim 2,5 jaar bezig zijn.
Als ik zwanger zou zijn denk ik dat ik de eerste tijd niet durf te genieten,ik wacht het allemaal dan maar nuchter af.Ik heb in januari ws ook een miskraam gehad maar heel erg vroeg,ws gelijk na het innestelen en toen in maart met 7 weken.
Ik heb deze week even niet gereden omdat die vriendin op vakantie is en we hebben besloten dat hij wel een weekje rust heeft verdient.
Ik weet niet precies wat voor een ras het is,het is wel een stamboompaard,hij is heel erg hoog,weet niet precies maar zit rond de 1,70 denk ik???Ik denk zelfs nog hoger maar dat heb ik eigenlijk nooit gevraagd hoe hoog hij is,zal ik eens doen,moet me in ieder geval altijd aan zijn manen optrekken want anders red ik het niet hahaha.
Hij is donkerbruin en heeft een witte druipbles,het is echt een dondersteen bij tijd en wijle maar is gelukkig niet zo dominant als zijn neef,die staat daar ook,hij is wel te corrigeren steeds en vertrouwd uiteindelijk op jou en zijn neef heeft vaak zoiets van,als ik ga strijden zal ik winnen en ik heb jou niet nodig!
Op de veluwe is het echt supermooi,zeker zo in het voor en najaar,je kunt er heerlijk uitgestrekt galopperen en de rust is onwijs,ben eigenlijk al te lang niet geweest.
Ik ben nl afhankelijk van haar omdat ik alleen mijn B rijbewijs heb en de trailer net te zwaar is voor mijn auto,anders had ik kunnen gaan en staan waar ik wilde,Zij heeft zelf 2 kleine kinderen dus tja dat is veel inplannen als ik weg wil.

Wat hebben ze in godsnaam nou eigenlijk bij je gedaan???Ik snap er niet veel meer van??Wil je het nog een keer vertellen,snap nl niet dat je zo'n pijn hebt.
Groetjes
C
Pgffff weet je wat trouwens erg is,ik heb altijd als ik zwanger ben last van een verstopte neus en nu dus weer,dus zit me soms zo 1x per dag natuurlijk weer gek te maken hahaha

Terug
Bovenaan