Jet

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben hier ook nog niet zo lang op deze site, we zijn eind dec met de pil gestopt, nu heb ik wel een ongesteldheid gehad nav de pil, maar nu heb ik alleen al een paar dagen een zeurend gevoel in mn onderbuik, af en toe misselijk, zere onderrug. Zijn dit afkickverschijnselen van de pil of zwangerschapsverschijnselen? testen heeft geen zin denk ik, want dat is te snel.

Liefs Henriette

hallo jet

ook wij zijn eind december gestopt met de pil en i heb ook telkens pijn in mn onderbuik en een raar gevoel. kan t ook niet echt plaatsen en heb inmiddels test gedaan maar die was negatief. ik wacht nog maar ff af en anders moet ik er maar een bezoek aan de huisarts aan wagen. eerlijk gezegd maakte ik me al zorgen en spookte er vanalles door mn hoofd. de ergste ziektes kwamen voorbij. hahaha . je hoort nog van me

groetjes inky

Ik heb gister wat zitten zoeken op internet, en de klachten die ik heb komen meer voor na het stoppen met de pil, ik heb ook al een test gedaan...slaat nergens op wat ik nooit zo snel een positieve test krijgen!

Ik heb nu de klachten pijn in onderbuik, misselijk, moe. herken je dit? groetjes

hier og even een berichtje, ik heb vandaag zwangerschapstesten binnengekregen via babybrabbel, ik wilde graag weten hoe deze in zn werk ging en heb er eentje gebruikt, de test was negatief, maar ik zag wel een heeeel vaag tweede streepje, het was echt heel vaag, zou dit wat zeggen?

Hoi,
De dingen die je daar noemt had ik ook heel erg bij het stoppen met de pil, zelfs tot het einde van de 2de cyclus daarna. Ik ook maar zitten wachten hopen en...
Hopelijk is het positief maar probeer nog even geduld te hebben (moeilijk, ik weet het!) tot je kan testen, dan pas weet je iets. Ben al een aantal keer negatief getest in de voorbije maanden en telkens al die luchtkastelen in het niets zien verdwijen is op den duur ook heel erg vervelend en vooral heel pijnlijk....
Ik duim er in ieder geval wel voor en ik wens je nog veel geduld!
ps: ik wil echt niet negatief doen, maar ik zag ook telkens vage streepjes, zelfs toen ik helemaal negatief testte... als je zwanger bent komen er echt wel duidelijke streepjes...

he clement, ik denk dat ik die steepjes ook gewoon wil zien!haha,ik kan gewoon niet wachten, ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus is, dus dat is even afwachten!!

jij ook suces met zwanger worden!

Terug
Bovenaan