jetje

A

Anoniem

Guest
Ha jetje,
Ik las je berichtje van net dat je een negatieve test had balen zeg!!!
Ik weet hoe kl*te je je kan voelen.
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en die adviseerde een test te doen alleen durf ik op de een of andere manier niet ben bang dat het weer negatief is!!
Wel heb ik er verteld dat ik zo nu en dan rozig bloed of het bloed is weet ik niet maar het wel verliest en dat ik abnormaal veel af ga.
Maar dat schijnt niks te zeggen zei ze er zijn zelfs vrouwen met geen symptomen die gewoon ongi worden en toch zwanger blijken te zijn.
Misschien is er dan toch   nog hoop voor ons!!
Ik moet wel bloed laten prikken om te kijken of mijn hcg is verhoogd!!
Spannnend dus ik laat je aan het eind van de week meer weten.
Groetjes en hou je taai up
Bietje

Hoi Bietje,

Ik heb vanmorgen ook de huisarts gebeld voor een bloedtest, maar die assistente deed net alsof ze gek was en zei dat ik alleen maar urinetest kon laten doen voor 7,50 euro. Die kan ik zelf ook doen natuurlijk...

Misschien word ik alsnog ongesteld, heb in ieder geval nog steeds heel veel symptomen. Maar heb wel heel duidelijk grotere tepelhoven met een donkerbruine rand eromheen en blauwe aders over mijn borsten, dit is toch geen ongi-verschijnsel?

Als er zaterdag nog niks veranderd is, ga ik nog een keer een test doen maar ben ook bang voor weer een teleurstelling.

Laat jij wel even weten als je getest hebt en van die bloeduitslag krijg je toch de volgende dag al uitslag?

Ik  voor ons.

Groetjes Jetje

Terug
Bovenaan