JETTEPETJE.............HELP ME

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik heb gisteren geprobeerd om mij aan te melden op MSN maar ik krijg alleen een heel wit beeldscherm te zien. Vandaag weer geprobeerd en nu lukt er helemaal niets meer.

Is mijn aanvraag toevallig wel bij jou binnengekomen of heb ik iets fout gedaan?

Kruimel (Marielle)

Hoi Marielle,

Nee ik heb nog geen aanvraag van je binnen gekregen, raar zeg. Ik heb gekeken of ik je uit kan nodigen (dan heb ik wel je emailadres nodig), maar er kwam een foutmelding. Misschien is het even niet mogelijk om je aan te melden, ik heb echt geen idee.

http://groups.msn.com/Oktobermamas/_whatsnew.msnw  ik heb hier een andere link, misschien lukt het daarmee?

Groetjes Jet

Hoi Jettepet,

Ook mij lukt het nog steeds niet om me aan te melden. Heb je me inmiddels een mailtje gestuurd? Want dan gaat dat ook mis, ik heb nog geen mail ontvangen op mijn hotmail. Ik heb het ook via die nieuwe link geprobeert, maar ook nu weer de melding dat de pagina verlopen is. Heel vreemd zeker omdat het andere mensen blijkbaar wel lukt. Hoop dat je me nog een mailtje wilt sturen, je hebt als het goed is mijn hotmail adres.

Gr Christa

Terug
Bovenaan