Jeugdspeelpark in Hendrik-Ido-Ambacht

Hallo Dames,

Ik weet dat er veel moeders uit mijn omgeving komen en misschien vinden jullie dit wel leuk.
Ik ben vandaag met mijn meiden naar het jeugdspeelpark in Ambacht geweest. Het is een kinderboerderij met een leuke speeltuin erbij. Er is bijv. een zandbak met een waterpomp en een kabelbaan. Vooral leuk voor mijn oudste van 3 1/2 jaar, maar ook Renske van 14 maanden heeft zich prima vermaakt.
Het zag er allemaal heel netjes uit, er zijn wc's bij. En wat ook heel prettig is, het is gratis.
Er is een website: www.jeugdspeelpark.nl
Maar die vind ik niet echt goed laten zien dat het echt heel leuk is. Het is wel handig voor de openingstijden.
Wie heeft er nog meer leuke tips voor een goedkoop dagje/middagje uit.

Groetjes Reisa

hey reisa

leuk idee, ga zeker eens kijken daar. dank je wel.

wij zijn zaterdag naar plaswijkpark geweest.
ook erg leuk. zeker voor jou, omdat je nog een ouder kindje hebt.
vergeet je zwemspullen niet, want er is ook een zwembad (buiten)
kinderboerderij,verkeerstuin, boottocht,daaimolen, aan alles is gedact daar :D
erg leuk.

nog meer mensen die iets leuks weten in rotterdam???

liefs, do

Ik heb zelf nog wat tips:

Recreatieoord Binnenmaas (www.recreatieoordbinnenmaas). Er is daar een kinderboerderij, een hele grote speeltuin, attracties als trampoline, scootertjes, skelters en elektrische bootjes, een buitenzwembad, en roeibootjes.
Voor de speeltuin, attracties, het zwembad en de roeibootjes moet je betalen, de kinderboerderij is gratis. Ook voor parkeren moet je betalen, 1 euro per uur, max 5 euro. Voor kinderen vanaf 2 jaar is de speeltuin 3,30 euro, voor volwassenen gratis.
Hier gingen wij al heel vaak naar toe toen ik klein was. Toen was het parkeren en de speeltuin gratis, maar tijden veranderen. Toch nog steeds heel erg leuk en niet duur.

Oude Maas in Barendrecht. Bij het pannenkoeken huis, wat niet echt een aanrader is, ligt een leuke speeltuin met vlakbij een peuterbadje voor de kinderen.  In de speeltuin is een stationnetje van  een  minitreintje dat van de modeltreinvereniging is, voor een klein bedrag kunnen kinderen (met ouders) een rondje mee rijden.
Nadeel is dat  het in het weekend met mooi weer heel heeeeel druk is daar en nog een nadeel er is geen echte toilet, alleen zo'n dixi ding.
Wij gaan wel een tijdens een stuk fietsen daar langs, en houden daar dan een flinke stop, eten een ijsje, spelen, rondje met  het treintje en weer verder fietsen.  

Terug
Bovenaan