Jeuk aan de vagina, maar geen schimmelinfectie

<p>Dag Dames </p><p>Ik heb nu al een aantal maanden jeuk aan mijn buitenste schaamlippen en aan mijn linker liesplooi. Ik ben zeker al vijf maal bij de gynaecoloog geweest maar die kan geen duidelijke oorzaak geven. Verder heb ik geen rare uitscheiding of geur. </p><p>Ook zien mijn buitenste schaamlippen er normaal uit, soms heb ik lichte droge plekken (van het krabben denk ik). </p><p>Het is mij ook de laatste weken opgevallen, dat ik krampen heb in mijn baarmoeder en eierstokken en heb ik doorheen de maand heel licht bloederverlies met slijm. </p><p>Ik gebruik trouwens ook geen zeep van onder en draag steeds katoenen ondergoed. </p><p>Wie heeft hier ervaring mee? </p><p> </p><p>Bedankt! </p><p> </p><p> </p>
 
@babyboy bedankt voor je antwoord! :) 
 
Ik ben gestopt met scheren en trim mezelf, om te verkomen dat mijn huid geiriteerd geraakt. Ik draag ook ondegoed zonder elestiek. 
 
Dus ik denk dat het niet daar aan ligt. 
 
@littlegirl ik was ook mij kleren met wasmiddel zonder zeep, parfum, parabenen,... Dus daar heb ik ook al rekening mee gehouden. 
 
Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de gynecoloog om eens te horen of ze een staaltje wilt nemen. 
Hopelijk is het dan duidelijker. 
 
Hi dames
Ik heb eindelijk de oorzaak gevonden. Mijn huisarts gaf aan dat het een uitwendigeschimmelinfectie is op de vagina. Ik heb hiervoor een kuur gekregen van 1 week en dit heeft de uitslag en jeuk doen verwijnen. Ik heb hiervoor Sporanox 100 mg gekregen. 
 
 
 
Wat fijn dat de oorzaak gevonden is! Ik hoop dat het nu helemaal weg blijft! Ik heb in mei een afspraak met de dermatoloog, ben benieuwd wat het bij mij is. Ik zal de uitwendige schimmelinfectie meenemen als optie...
 
Terug
Bovenaan