jeuk en benauwd

Hoi dames,

De laatste tijd heb ik last van jeuk. Grrr wat is dat irritant zeg!!! Ik douche al met een speciale douchegel en smeer eindeloos met bio-oil, dit verzacht het wat. Ook ben ik erg benauwd de laatste dagen. Hebben julie dit ook? Ik vind het erg irritant! Bij mn dochter had ik dit ook, maar vanaf week 34 pas. Nou ja, het hoort erbij.

Liefs ciomama

Hi Ciomama,

Mentholpoeder al geprobeerd? Ik heb er namelijk ook al last van en bij de eerste helemaal geen last gehad.. ik was mezelf met olie van nivea en smeer me daarna in met babyolie van zwitsal en als dat is ingetrokken doe ik mentholpoeder er op.

Het is al een heel stuk minder door dat dus misschie helpt het voor jou ook.. want die jeuk is af en toe gewoon erg.. en genant als ik ergens sta moet ik gewoon krabbelen en dat is niet zo charming hihihih...

succes!

liefs kenzi

jeuk heb ik niet maar benauwd wel af en toe, bijv met hoog vochtigheidsgehalte, heb het ook wel is in de auto als ik te erg in elkaarr gezakt zit. volgens mij zit het dan gewoon allemaal klem.. succes ermee! valt niet altijd mee he allemaal.. je moet wat over hebben om een kindje in de armen te sluiten

@kenzi..ik heb alle olieën al geprobeerd en gebruik nu dus bio-oil. Deze werkt het beste. Ook de menthol al geprobeerd, maar dat helpt ook niet echt. Ik douche me nu met douchgel van Louise Widmer, is erg duur maar werkt wel!

@mama van lot..dat herken ik ook ja. En als je dan weer rechtop gaat zitten rekt de huid van je buik weer uit en begint dat weer te jeuken. Zo blijven we bezig hihi!

Moet zeggen dat deze 2e zwangerschap wel zwaarder is dan de eerste. Maar ja, toen zat ik vanaf week 12 al thuis en had ik geen kind wat me bezighield haha. Ach ja, zolang er maar geen ergere dingen komen wil het wel. Maar wat zaln dat straks een opluchting zijn als straks de kleine eruit is en je niet meer elk uur naar de wc moet, geen jeuk meer hebt, geen benauwdgevoel, geen buik in de weg. Kortom ik ben er al aardig klaar voor hihi!

Liefs ciomama

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan