Jeuk over mijn hele lijf

<p style="text-align: left;">Hallo, ik ben 19 weken zwanger en tot nu toe heb ik totaal geen last gehad van zwangerschap kwaaltjes! Totaal niet te klagen dus! Wel heb ik sinds een week ondragelijk jeuk over mijn gehele lijf! Van mijn hoofd tot mijn voeten! In de nacht krap ik mijn benen open en overdag ben ik met linealen in de weer om mijn rug te krabben!!! Gisteren ben ik naar de huisarts geweest en die heeft bloedafgenomen om van alles te testen! Maar de jeuk, vreselijk! Wie heeft hier ook ervaring mee en wie heeft evt tips om het tegen te gaan dat ik mijn huid compleet kapot krap! ( Ik slaap met sokken gebruik menthol zalf die tijdens zwangerschap gebruikt mag worden en neem lauw/koude douches) </p>
 
Ojaa man ik had ook zoveel last van jeuk tijdens mijn zwangerschap, vooral vlak na het douchen. Ik smeerde me gewoon volledig in met bodylotion, vooral van de rituals, en dat hielp wel redelijk goed. Dat heb je vast ook al geprobeerd... maar dat is de enige tip die ik een beetje heb. En katoenen kleren die niet te strak zitten. Maarre echt wondertips zijn dit niet. Heel veel succes! Het werd bij mij in het derde termijn wel wat minder, en na de bevalling spontaan weg. 
 
[quote quote=10161585]Klinkt als zwangerschapscholestase. Laat de huisarts of vk even checken of dat het daadwerkelijk is. Heb je verder nog klachten? Donkere urine of buikpijn?[/quote]
Daar had ik zelf ook over gelezen en daar is mijn bloed ook op getest! Maar naast de jeuk heb ik verder geen symptomen! De bloedtesten dus nog even afwachten!
SuzannevanD ik smeer mij elke avond in met bio oil ( ook tegen striae )! Gelukkig dat het in het derde termijn minder werd! Ik hoop dat dit bij mij ook zal zijn!!!
 
[quote quote=10161585]Klinkt als zwangerschapscholestase. Laat de huisarts of vk even checken of dat het daadwerkelijk is. Heb je verder nog klachten? Donkere urine of buikpijn?[/quote]
Daar had ik zelf ook over gelezen en daar is mijn bloed ook op getest! Maar naast de jeuk heb ik verder geen symptomen! De bloedtesten dus nog even afwachten!
SuzannevanD ik smeer mij elke avond in met bio oil ( ook tegen striae )! Gelukkig dat het in het derde termijn minder werd! Ik hoop dat dit bij mij ook zal zijn!!!
 
[quote quote=10161585]Klinkt als zwangerschapscholestase. Laat de huisarts of vk even checken of dat het daadwerkelijk is. Heb je verder nog klachten? Donkere urine of buikpijn?[/quote]
Daar had ik zelf ook over gelezen en daar is mijn bloed ook op getest! Maar naast de jeuk heb ik verder geen symptomen! De bloedtesten dus nog even afwachten!
SuzannevanD ik smeer mij elke avond in met bio oil ( ook tegen striae )! Gelukkig dat het in het derde termijn minder werd! Ik hoop dat dit bij mij ook zal zijn!!!
 
Ja hier ook gehad.. heel erg.. halverwege de zwangerdchap. Vooral snachts werd ik gek.. ik stond uren snachts onder ijskiude douche of haalde wat uit de diepvries en hield dat tegen de jeukende gedeeltes (lees: overal ) aan. Dat verdoofde en hielp. Ik heb gejankt en gesmeekt dat ik liever pijn had. Op alles getest nooit erachter gekomen wat hetzou kunnen zijn. Ojaa en het was plotseling helemaal over. Heel raar 
 
Terug
Bovenaan