jeuk tussen m'n benen...

A

Anoniem

Guest
 hoi...

Ik dacht ik stel de vraag hier maar even. Ik heb sinds een paar dagen ontiegelijke jeuk tussen mijn benen. Op het randje been/vagina zeg maar.
Nu zit ik vlak voor mn nod.
Heb al 2 kids en beide zwangerschappen niet eerder meegemaakt.
Ook vind ik het daar niet zo lekker fris ruiken (2x p/d onder de douche en ruik het nog)
Is dit voor 1 van jullie herkenbaar?
Vind het een beetje een rare vraag maar na enig google werk werd ik ook niet wijzer hihi.

Alvast mijn dank.

Liefs Mamaloe

Hoi Mamaloe,
klinkt als een gewone schimmelinfectie! Ik zou gewoon even naar je huisarts gaan.
Dit heeft denk ik ook niets met wel of niet zwanger zijn te maken.
De dokter kan je een creme geven en dan is het snel weer over...

veel succes

liefs Toetje

Jakkie!

Hoe kom je d'r aan...? Nou ja hou het wel even in de gaten en anders maandag maar ff langs mn huisarts...:S

Ja het klinkt enger dan het is, maar je hebt die schimmelbacterieen altijd al, maar door een disbalans kunnen ze meer gaan groeien. Bv als je je met zeep hebt gewassen, het fijne weet ik er niet vanaf, je zou eens kunnen googelen, maar ik weet dat veel vrouwen het wel eens hebben en dat het heel normaal is en heel makkelijk te behandelen.
Niets om je voor te schamen!
Ook al is er iets anders, want ik denk dat het dat is , maar ik ben natuurlijk geen dokter, hoef je je niet te schamen. Dokters zijn zoveel gewend!

Maar ik zou me niet druk maken hoor,

liefs Toetje

Het kan ook een bacterie zijn, dat heb ik ook vaak gehad. Die bacterie is ook altijd aanwezig maar soms word de balans verstoord en gaat ie zich vermeerderen en dat is ook niet zo fris. Maar net als een schimmelinfectie komt het heel vaak voor. Ik zou er toch even mee langs de dokter gaan, dan ben je er zo vanaf!

Yep klinkt als een schimmelinfectie. Even naar de huisarts en je bent er zo vanaf.

Schimmels zitten idd altijd op je huid maar als er iets gebeurt (verlaagde weerstand, andere soort zeep) dan "slaan ze toe". Sommige vrouwen hebben het heel vaak, andere bijna nooit.
Even bij de huiasrts een creme of vaginaaltablet laten voorschrijven en het is snel weer weg.
Succes!

Als je een schimmelinfectie hebt, kom je er meestal tijdens je zwschap niet meer echt vanaf helaas... of je moet écht geluk hebben.
Ik heb 5 kuren gehad, dan was het weer 3 weken weg, dan was het er weer, enz.
Heb je ook afscheiding, die wat groenig is?
Succes

Terug
Bovenaan