jeuk uitslag op mijn buik!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal....

ik word gek van de jeuk!!!
ik heb heel lichte rode puntjes op mijn buik en het jeukt enorm.ook mijn borsten kriebelen. Ik dacht eerst dat het misschien van buiklotion kwam,maar die gebruik ik nu al een paar dagen niet meer en de jeuk word niet minder.

Herkent iemand dit...
ik ben 30weken zwanger.

Moet ik maandag maar naar de dokter gaan of kan iemand mij hier gerust stellen.

groetjes kristel

Bel je huisarts even voor de zekerheid. Het kan onschuldig zijn, k had het ook, maar ik weet van iemand anders weer dat het wel iets kan betekenen...dus beter om het even te checken, lijkt mij.

ja ,das dus het probleem het weekend is al begonnen,geen dokter meer...en ik merk dat de jeuk juist ietsjes meer is,vandaar dat ik nu hier ben.maar om nu de weekendpost te bellen is ook wat.

vandaar dat ik het jullie maar even vraag!!
grt kristel

Hoi Kristel,

Misschien dat je even met je verloskundige telefonisch kan overleggen. Als je niet helemaal zeker bent dat het onschuldig is dan moet je gewoon naar de dokter gaan. Ook al is het weekend.

Gr. joyce

Helemaal met Joyce eens! Waarom zou je een risico nemen? Maar de verloskundige bellen is mss nog beter, die hebben meer verstand van zwangeren. Volg je gevoel. Als jij het niet vertrouwt heb je alle reden om te bellen.

Hoi meid,

wat vervelend dat je er last van hebt zeg!!! Jeuk is nou niet bepaald lekker
Maar als ik jou was, zou ik gwn naar de huisartsenpost bellen hoor... Ik bedoel, daar zijn ze voor.
Wij zijn daar onderhand ook al vaste klant  maar goed... Als je iets hebt, heb je iets, nix aan te doen, toch??

Succes ermee!!

Groetjes Debby.

Hoi Kristel,

Klinkt voor mij heel bekend hoor. Ik kreeg het toen ik ongeveer ruim 20 weken zwanger was. (ben nu inmiddels ook bijna 30 weken). Begon bij mij bij de borsten en voor dat ik het wist zat het overal. Binnenkant van mijn armen, bovenbenen buik enz. Werd er ook gek van. Ik ben toen even bij de huisarts langs geweest. Zij heeft mij toen een speciale vaseline creme voorgeschreven. Bij mij heeft het geholpen want uiteindelijk was het binnen 2 weken weer weg. Zou ook even de huisarts bellen als ik jou was, misschien helpt dit bij jou ook wel. Succes!!!

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan