jeuk

hallo misschien een hele rare vraag, maar ik heb een vermoeden dat ik zwanger ben, een paar keer een ongi-gevoel gehad een paar dagen na mijn eisprong (dag 16) raar gevoel in mijn buik lijkt op kleine stroomstootjes, maar nu de vraag: wie herkent het dat je vagina jeukt?? sinds een week heb ik daar erg veel last van. enne ik heb een cucles van 28-32 dagen zit nu op dag 30. zou het fijn vinden als iemand reageert die dit herkent alvast bedankt
groetjes anoniem

hallo aoniem ik ben dan nog geen een keer zwanger geraakt [hoop snel maar ik hoor wel meer vrouwen in mijn omgeving dat ze van die stroomstootjes voelen het beste om daar achter te komen is een test doen als je over tijd bent ,en die jeuk zou ook een schimmel infecktie kunnen wezen hoop dat je hier iets aan hebt gr manuela

Nou ik heb dat ook gehad, alleen ben ik niog niet zwanger geweest dus ik weet niet op het daarmee te maken heeft.

Ik heb me toen laten testen op een infectie en er was niks aan de hand!
Ik denk zelf dat het komt omdat na je eisprong je baarmoeder een witte substantie aanmaakt om het bedje klaar te maken voor het bevruchte eitje (wel of neit zwanger maakt niet uit.
Die substantie ben je dan niet gewend en kan irritaties veroorzaken...

Ik heb het iedere keer na mijn eisprong voor ongeveer 1 week, niet zozeer jeuk maar dat het gevoelig is en niet lekker zit de hele tijd.

Ik zou voor de zeker je laten testen, beter dat je het nu weet dan wanneer je zwanger bent, want het kan schadelijk zijn voor de baby...

succes..

dames, bedankt voor jullie reactie!!
had echt het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar helaas niet vanmorgen ongi geworden. dag 30 mijn cylces is tussen de 28-32dagen, vorige maand 34 dagen dat was ongekend voor mijn doen en nu dan die vreemde jeuk,maar nu ik ongi ben is de jeuk ook weg wat zit een vrouw toch raar in elkaar ik verbaas me er iedere keer weer over...
in ieder geval bedankt voor jullie reacties
groetjes...

Terug
Bovenaan