jeuk

Hallo,
Ik ben 17 weken zwanger en heb sinds de 8e week enorme jeuk aan mijn onderbenen. Vooral 's nachts is het erg irritant en krab ik mijn benen open. Zou dit met de zwangerschap te maken kunnen hebben.
Je kunt in ieder geval niets zien aan de buitenkant.

Hebben nog meer vrouwen hier last van?
 
Hoi,

Ik heb hier ook regelmatig last van.Nog niet zo erg dat ik het openkrab maar het is af en toe erg vervelend.Heb het vooral 's-avonds als ik in bed lig.Je schijnt er mentholpoeder tegen te kunnen gebruiken dat verzacht de jeuk.
Sterkte ermee.

Anne35 16 wkn 1 dg.
 
Hoi Desiree,

Ik had daar ook zo'n last van. Ik heb het vooral met nivea bodylotion ingesmeerd en het krabben proberen niet te doen. Zit nu in mijn 27ste week en heb er al een tijdje geen last meer van. Dus wie weet trekt het nog weg.
succes.

groetjes shelley
 
kan inderdaad met de hormonen te maken hebben, die zwangerschapsjeuk.
Ik had altijd last van allergieen, gebruikte daar ook medicijnen voor, en raad eens wat: eenmaal zwanger geen jeuk meer gehad, zelfs tot nu toe (mijn dochter is 15 weken oud) geen enkele last ervan.

gr sandra
 
Hoi naamgenootje!

Mijn vriendin had hetzelfde, heel de tijd jeuk over haar lichaam. Het schijnt dat in die eerste periode je lever ook hard moet werken, en hierdoor niet alle afvalstoffen kan afvoeren. Hierdoor wordt de jeuk veroorzaakt (is haar door de gyneacoloog verteld). Zij was hier echter bij 16 weken van af. Succes !

Desiree
 
Terug
Bovenaan