jeuk

meiden
ik heb jullie advies hard nodig,ik heb jeuk van onderen ,niet zo'n beetje ook.
heeft iemand een tip voor me?(ben 12 weken zwanger)
help me please!!!!!
alvast bedankt...
 
Het is waarchijnlijk door de schuurgraad die aan het veranderen is oiv je hormonen. Je zou kunnen proberen om Molkosan, verdunt met water, op een stuk keukenrol en er tegen aan te houden. Dit kan erg verlichten...
Je kan het gewoon bij de drogist halen.

Misschien is het ook wel schimmelinfectie en moet je even de ha bellen.

Liefs Sas
 
dat wilde ik ook zeggen misschien is eht een schimmelinfectie is niks om je voor te schamen komt wel vaker voor tijdens de zwangerschap.
ik zou effe naar je huisarts gaan.
groetjes carola
 
Gewoon een schimmelinfectie, dus naar de huisarts voor zalf of tabletten!

Enne... een SCHUURGRAAD?? Hahaha, daar heb ik nog nooit van gehoord, waarschijnlijk bedoel je ZUURGRAAD!
 
Wat echt heel erg goed helpt is Lanette creme wat je via je huisarts kan krijgen. Ik heb heel lang al klachten gehad van onderen en mijn huisarts kwam met deze creme, na weer een tip van een gynaecoloog, helpt echt. Het verbeterd de zuurgraad en voorkomt dat het gaat jeuken. Verder is het handig om geen slip te dragen 's nachts, helpt ook en geen strakke broeken. Succes.
 
Als het heel erg is kun je ook BIOCLIN actigel gebruiken dit is Homeopathisch en mag je dus altijd (dus ook tijdens je zwangerschap) gebruiken.
is te verkrijgen bij een DA drogist of de apotheek. Helpt echt supergoed ! en ik kan het weten want ik heb 4 jaar met iedere maand schimmelinfectie gezeten !
succes Merel+
 
Terug
Bovenaan