JEUK

Hoi dames. Ik ben nu 20 weken zwanger en mijn borsten jeuken al maanden. Echt superirritant en een rotgevoel. Ik krab ze helemaal rood tot de velletjes er aan hangen. Ik smeer en smeer, maar niets lijkt te helpen. Wie heeft dit ook en heeft een tip voor mij???
 
Hoi

tijdens de zwangerschap mag je niet alles gebruiken maar als je zo'n jeuk hebt moet je naar de ha gaan en vragen om Menthol gel en of lotion alba . Je wordt hier ontzettend blij van het helpt geweldig Je kunt het ook bij de assistenten aan vragen. Het kan geen kwaad voor de baby
veel succes. groet Roos
 
Hoi,

Als ik jou was zou ik inderdaad naar de ha gaan om die poeder te halen. Misschien is het je bh? Of kleding? Ik heb nl zelf ook een poos jeuk gehad en toen ik ben overgestapt naar zo'n zwangerschapsbh had ik er geen last meer van, omdat mijn borsten ineens niet meer tegen die stof konden...

Succes!

Liefs Mariska 2
 
he ik gebruik baby olie en dat werkt perfect het maakt ook je huid soepel waardoor ik ook minder littekens van krijg je weet wel die scheurtjes. elke avond na het douchen ook me buik insmeren ik heb nergens geen last van en het ruikt nog lekker ook. groetjes nathalie 20wkn
 
Terug
Bovenaan