jeuk

een beetje vreemde vraag misschien maar ik die het graag anaal,nu vraag ik me ag of dat niet schadelijk is voor mijn kind,komt de penis nu niet dichterbij?

groetjes sicilie
 
wij doen het ook wel anaal alleen voorzichtiger en als je pijn hebt stop je gewoon het kan geen kwaad voor de kleine hoor.en sommige meiden hierboven als je geen normaal antwoord kun geven hoef je niet te reageren hoor is niet verplicht.groetjes anoniem.
 
nou ja,inderdaad en verboden onderwerp lijkt wel...ik weet echt wel dat een kind niet in mijn darmen zit hoor,ben niet van gisteren.mijn vraag was alleen of het misschien niet schadelijker is dan normale sex.ach ik weet wel dat sommige niet normaal kunnen reageren.als ik me daar druk over moet gaan maken...
 
Jeetje, ik zou het niet weten. Simpelweg omdat we het op die manier nog nooit gedaan hebben. Stiekem fantaseer ik er momenteel wel over aangezien onze 'normale standjes' niet meer lukken. Maar wat jouw vraag betreft, ik denk niet dat het schadelijker is voor de baby als 'gewone sex'. Immers, de baby zit goed verstopt in zijn waterballon.
Als jullie het lekker vinden, gewoon doen en genieten. Immers, als mama lol heeft en zich lekker voelt, dan voelt baby zich ook lekker.
 
Terug
Bovenaan