jeuk!!!

hallo meiden,

het lijkt wel of ik nu steeds meer rare dingen krijg ben nu 16 1/5 week en ik heb me toch last van jeuk op mijn buik en op mijn borsten om gek van te worden!!!
dit zal vast wel te maken hebben dat alles goed aan het groeien is maar kun je dr iets aan doen heeft iemand een tip uit grootmoeders doos of zoiets?

dank je wel alvast chantal
 
Ik heb ook regelmatig last van jeuk, met name na douchen en zwemmen.

Een gel met menthol erin vind ik erg prettig, en geeft minder rotzooi dan mentholpoeder.
Ik had het nog liggen, maar volgens mij kun je het zonder recept krijgen bij de apotheek.
Bij mij helpt het extra goed als ik na het smeren er zachtjes overheen blaas, dan droogt de gel snel in en werkt het extra verkoelend.
Verder scheelt het voor mij om niet te warm te douchen en deppend te drogen: als ik over mijn huid ga wrijven met een handdoek wordt hij gegarandeerd knalrood en word ik gek van de jeuk!

Sterkte,

N.
 
ja klopt menthol zalf hebben ze bij de apotheek. en anders kunnen ze het zo maken. er zitten twee stofjes in die goed helpen. een waardoor de huis koel aanvoelt en waardoor de jeuk afzakt en een die de huid ietsjes verdoofd zodat je niet de hele dag loot te krabben. bij mij ging het na een paar weken weer vanzelf over.

succes ermee
 
Terug
Bovenaan