jeuk

Hoi allen,
Ik heb een vervelende vraag te stellen. Ik ben nu 7 maanden zwanger en ik heb sinds 2 weken enorme last van jeuk aan mijn vagina. Wat zou dat kunnen zijn? Soms heb ik er erge last van en soms minder. Ik was me al met speciale zeep van Lactacid femina, maar ook dat lijkt niet te helpen. Is dit normaal? Ik weet het echt niet meer. Ik ga morgen of zo eens naar de dokter gaan.
Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet.
 
Ik ben het met anoniem eens: het is waarschijnlijk een schimmelinfectie. Let eens op of je ook afscheiding hebt, dat kan er ook bij horen. Schimmelinfecties komen heel veel voor bij zwangere vrouwen, maar zijn gelukkig heel simpel te behandelen.

In elk geval even naar de huisarts gaan, dan ben je er met een paar dagen vanaf!

Lactacyd kan geen kwaad, maar zal het niet helpen overgaan.

Beterschap,

N.
 
Van Lactacyd kreeg ik ook jeuk! Ik ben toen overgegaan op candira van Aromed. ik was me met de druppeltjes maar de pray is ook goed. Het is op basis van tea tree en helemaal natuurlijk. Het ruikt ook lekker en het is geschikt voor zwangeren. Je koopt het bij de etos en natuurwinkels en de Tuinen. Ik heb nu nergens meer last van,

groetjes Brechtje
 
Lactacyd is helemaal niet zo goed.Een schimmel kun je zelf zo na gaan,ben er gister zelf voor hij de dokter geweest en die kun je zo herkennen,ze zei me een spiegel neer te leggen op de grond,en er boven hurken,als je dan iets perst zou je witte korreltjes moeten zien,dan pas is het een schimmel.Anders waarschijnlijk gewoon huid-irritatie,waar ze je ook een hormoonzalfje voor geeft,omdat het toch wel heel vervelend is!! bij mij kwam het door gebruik van inlegkruisjes,dat laat geen lucht door,gebruik dan beter maandverband,iets dikkere,dus ook niet dat always,dat is ook dat verstikkende!!
advies van de huisarts...hoop dat je ner wat aan hebt!!
 
Je kan het beste helemaal niks gebruiken als je je daar wast. Gewoon met lauw water wassen. Er zitten bacteriën in je vagina die er zelf voor zorgen dat alles in balans blijft. Door die middeltjes en zeep verstoor je die balans.
 
Ja,klinkt als een simpele schimmel of bacterie infectie en dit komt vaak voor bij zwangeren doordat de hormonen in je lichaam alles een beetje overhoop gooien,even naar de ha en je bent er morgen al vanaf.Wassen met lactacyd of andere middeltjes speciaal voor je intieme plek mag wel maar je kan het beter niet iedere dag gebruiken.
 
Terug
Bovenaan