Jeuk

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb misschien een beetje en genante vraag maar ik doe het toch. Ik heb sinds een paar dagen ontzettende last van een ontzettende jeuk rond me anus. Ik kan ook heel moeilijk naar de toilet. Wie weet wat dit kan zijn. Ik word hier niet vrolijk van.

Groetjes
Zwanger Moedertje
7weken 3dagen

Hallo,
Misschien heb je last van aambeien. Door het persen, kun je daar last van krijgen, zeker als je last hebt van obstipatie. Bij de drogist kun je middeltjes halen tegen aambeien (als dat het is natuurlijk)
Groetjes, Yoeke

Verstopping kan wel bij een zwangerschap horen. En die jeuk..ik weet het niet hoor. Zou je er niet beter even mee naar de huisarts gaan?
Sterkte ermee!
Patricia, mama van Max (090505) en Liv (141206)

hoi
ik heb er ook last van.heb slechte stoelgang door dat ik zwanger ben en daar door dus jeuk.
dus krijg je las van obstipatie   en aambeien.
dat hoort bij de zwangerschaps kwaaltjes.
ik heb het na gevraagd bij mijn verloskundige maar je kunt er wat voor krijgen maar dan moet je via je verloskundige of huisarts halen want je mag niet alles gebruiken.
maar je kunt ook proberen veel water te drinken en veel te bewegen.en wat ik gebruik is activia van danone dat werkt ook althans bij mij.
maar ik heb alleen de smaken aardbei en abrikoos want die andere zijn niet aan te raden zijn erg vies
succes
Groetjes Arjanne 11wk en 6dgn

Hoi hoi,

wat ik kan aanraden bij verstopping is Roosvicee Laxo. Het is niet echt lekker maar door vla ofzo heen is het wel weg te krijgen. Verder kan je beter zoveel mogelijk volkorenproducten eten zoals bijv. volkoren-brood, - pasta,- ontbijtkoek enz...

Veel succes!!!  

Terug
Bovenaan